Selam ben Yerin şu an annem ile birlikte Türkiyede yaşıyorum. Babam bir koreli kısa bir süre önce koredeki holdingimizin başına geçti. Ben şu anda 18 yaşındayım bir kaç gün sonra 19 yaşıma gireceğim. Neyse gene herzamanki gini lanet bir sabaha uyandım ve annemin bana resmenleriyle kendime geldim.
-Yerin kalk çabuk geç kaldın yine
+Tamam anne ya ne bağışıyım
-Sus da üstünü giy berke geldi seni bekliyo.
+Tamam geldim.En yakın arkadaşım ve kuzenim olan berke geldi aynı yaştayız ve aynı liseye gidiyoruz. Üstüme bir sweet ve şort giyip aşağîya indim.
Yemek masasına oturmam ile kalmam bir oldu çünkü okula geç kalmıştım gene.
Berke: Ya uyuz ya süslenmek uğruna gene aç kaldın yürü hadi ders matematikciyle.
Yerin:Off tamam be.Dışarı çıktığımızda koruma bizi okula getirdi. Önca sıkıcı dresden sonra arkadaşlarım yağmur ve melek le oturuken onlara üzücü haberi vermem gerektiğini hatırladım.
Yerin: kızlar size birşey demem lazım.
Melek:şöyle gene ne boş yapcan acaba.
Yerin: şey benim babam biliyosunuz koreye gitti ve lise bitince yani birbuçuk ay sonra bizde tamamen oraya taşınacağız.
Yağmur:pahshrhahshah salak ya cidden inanmamızı beklemiyorum dimi
Melek:aynen saçmalıyorsun şu an.
Onlar gülerken benim ciddi olduğumu anladıklarında sustular ve melek konuştu.
Melek:yaa kankaa madem gidiceksin haftaya doğum günün ya tüm arkadaşlarla sahile gidip parti verelim olurmu?
Yerin: olur.
Eve gelmiştim ve annemin yanına gidip bu gün Kizlarla konuştuklarımızı anneme anlattım annemse iyi yaptığımı ve partinin bize iyi geleceğini söyledi.
Off zaman o kadar hızlı ilerliyordu ki bu gün doğum günümde ve sahilde arkaşlarla eğlenecektik ama hafta sonu olduğu için erkek kalmama gerek diyip biraz daha uyudum uyandığımda evde 3.Dünya savaşı vardı resmen.Yagmur: ya duygu teyze Nolurrr elini ayanı ipim yaa
Annem:Yağmur valla annen falan dinlemem almıştım terliği elime ne demek biraz alkol alıp gece geç gelmez ağzına sıçtırma
Melek: duygu teyze o zaman tamam alkol yok ama yarında tatil bizde pijama partisi versene noluyyyyy
Annem: iyi be ne bok yerseniz yiyin.
O sıra onları dinledimden habersizlerdi bende dalmıştım annemin terliği ile kendime geldim.Annem:Şu hasbama bak ya saat olmuş 12 bu uyuyan çirkin yataktan yeni kalkıyo.
Annemin dediğine hep birlikte güldük ve evde oylanırken saat 3 olmuştu ve evden çıktık ve sahile doğru yol aldık.
Melek;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mahzen
FanfictionKim istemediği halde sevdiği kıza eziyet eder ve intihar eder ? Tamamlandı...