7. bölüm

147 11 5
                                    

Yemeklerimizi yedikten sonra Jungkook ve jimin diz çöküp yağmur la meleğe evlenme teklifi  ah çok sevinçliyim onların  adına.

Yagmur: evet evet sonsuza kadar Evettt

Melek:E evet

Yagmur sevinçten havalara uçarken melek şaşırmıştı ve gozleri dolmuştu. Ah sonunda evleniyorlar artik teyze olacağım çok yakında.(Yağmur dan cocuk istenir aodjakfkmwkd )

Biraz daha oturdukdukdan sonra eve geldim ustumu değiştirip yatağa attım kendimi. Kedicikden 5 mesaj.

Hey nerdesinn

Sana önemli bir şey diyeceğim

Ştt

Aloo

Bu saatte uyudunmu yoksaa

Yok geldim

Nerdeydin!

Jk ve jm bizi yemege goturdu ve melekle yağmura evlenme teklifi etti çifte duğun yapacaklar.

Ah cok sevindim onların adına

Bende. Sen bana ne diyecektin.

Gitmeme az kaldı ya beni merak ediyormusun diye soracaktım.

Merak etmem mi sorman hata olmus.

T

amam yakında göreceksin beni simdi kapatmam lazım.

Ah sonunda kediciği de öğreneceğim kankalarımda evleniyor bu gün huzurla uyuyabilirim.

Ah sabah guzel guzel uyurken bir gereksizin sabahin 7 sinde aramasıyla uyandım.

Yağmur:KANKAAAAA KALLLKKKK CABUK BIZE GEL KAHVALTIYI BIZDE YAPARIZ

Ben: bağırma be tm geliyorum

Ah cidden ben bununla nasıl kanka oldum hala daha çok merak ediyorum yaa. Hemen üstümü giyip yağmurların evine gittim. Herkes burdaydı.

Jk:Ooo uyuyan guzelde gelmis

Ben:Zaban köründe ne bokuma kaldirdinız gereksiz bir sey ise ş koltukta uyuycam.

Jimin: çok gerekli bir sey merak etme.

Melek:Kankağğ bu gün nufus dairesine gidicez nikah icin gün alıcaz hemen evlenmek istiyoruz.

Ben:Ah kuduruksunuz kızım evlenceğiniz gece gorcem ben sizi.

Yağmurla melek sanki sen biliyorsun gibi bana baktilar ne çabuk unuttular suga sağolsun bi onu yapmamistim onuda yaptım. Bir dakika ben jk ve jimin piç smile atıyorlar ahh yeminle kudurmuşlar.

Yağmu:Ne var be evlenince sadece şey mi oluyor

Jk:Olmasın mı aşkım

Yağmur:Ya o illaki olacak daaa uf tamam ne acikliyorum

Bu yağmurda dünden meraklı ya iddaya girerim yağmur evlendikden 2 ay sonra hamile olur skdjksd

Melek:Hadi hadi kahvaltiya

MahzenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin