Melek:Kanka sen ben yağmur üçümüz....
Ben:Evettt
Melek:Burda ki bie okula yazıldık üniversite yani. Burada yaklaşık 1 yıl eğitim aldıkdan sonra idol olma şansimiz daha yuksek olucak ve hayallerini gerceklestirebileceksin.
Ne kadar suganın yaptıklarını atlatamasamda kabul ettim belki daha iyi gelecekti bana.
Ben:peki ne zaman başkıyacağız.
Yağmur:1 ay somra başlıycak okul ve en güzeli de ne biliyormusun jk ve jm de yazıldı hep beraber okuyacağız.
Yagmur bunu dedikden sonra istemsizce gozlerim doldu sevdikleriyle birlikte okuyacaklar of suga senden nefret etsemde hala seni deliler gibi seviyorum.
1 ay sonra
Yağmur:Yerin hadiii ilk günden geç kalacağızzz
Ben:Tamam geldimm .
Evet olayin ustunde 1 veya 1 bucuk ay geçti şu an biraz daha iyiyim ama vicudumdaki tüm izlerin geçmesine rağmen boynuma bıraktığı iz geçmiyordu. Herzaman yaptığım gibi fondotenle kapatmistım. Son kes aynaya bakıp asağıya indim.
Okul o kadar uzak olmadığı için yürüyerek gidiyorduk. Yagmurla jk melekle de jimin el ele okula geliyorlardı. Ah ben herzamanki gibi aralarında kalan 3. Kişi oluyordum. Tam oyle duşunurken arkadan bi el hissettim ve omzuma koydu aah bu gelen tae di. Suga dan sinra hic gorusmemistik.
Tae:Insan banada haber verir beraber giderdik.
Ben:Sendemi bizle okuyacaksın.
Tae:Ne sandın prenses hem bu aşk kuşları seni yalnız bırakıyor du bende seninle takılırım
Tae yi gorunce bu kadar sevineceğim aklıma gelmezdi. Konusa konusa okulun önüne geldiğimizin farkina varmamıştık.listeye baktığimızda bir sorun vardı. Off ya yağmur jk melek jm aynı sınıftaydı ben le tae ise farklı sınıftaydık ama tek kalmiycaktım tae vardı.
Jimin:Hadi millet derslere girelim.
Basimizla onayladık bizim tae ile ilk dersimiz temel müzik bilgileriydi. (hic sallamadım hic temel dini bilgilerden aklıma gelmedı sjsns)
Sıralar çiftliydi tae ve ben yan yana oturduk hocayı beklerken telefonuma bildirim geldi.
Yabanci(YB): gunaydın okula gittinmi.
Ahh size bahsetmeyi unuttum sebepsiz yere bu fake hesaola konusmak hosuma gittiği icin 1 aydir konuşuyoruz ve herseyimi ona anlattım. Onun sayesinde sugayı biraz daha unutabildim.
YB:Heyy görüldü mü?
Ah özur dilerim dalmışım evet okuldayım şu an.
Sevindim teneffuste güvenliğe git sana bir hediye bıraktım.
Tamam hoca geldi by
By
Ders baslamıştı dinlerken dikkatımı dağıtan şey sınıftakı kizların bana ve tae ye bakıp bir seyler konuşmasıydı. Ah sonunda ızdirap bitti ve teneffus.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mahzen
FanficKim istemediği halde sevdiği kıza eziyet eder ve intihar eder ? Tamamlandı...