3.bölüm

267 13 12
                                    


Artık gözlerinm kapanmış ve bayılmıştım.

Sabah başımın şiddetle ağrısıyla uyandım ve heryerim morarmış vücudumda çizikler yatağım kanlıydı. tam yatakdan kalkacak iken elimi birinin tuttuğunu gördüm bu sugaydı. Yüzü morarık ve çizikler vardı dayanamayıp ağlamaya başladım. Ben ağlarken sugada uyanmıştı ve gelip bana sarıldı.

Suga:Tamam güzelim korkma ben senin yanındayım.

Hala daha hıçkırarak ağlar iken ustümde sadece iç çamaşırlarımın olduğu aklıma geldi ve yorganı üstüme çektim

Ben:Suga b ben bi duş alıp gelsem o olurmu.

Kafasıyla onayladı duş alıp üzerime eşofman ve sweat giymiştim geldiğimde suga telefonla oynuyordu yanjna gidip dun olanları sordum.

Suga:Geçen gün kaçtiğımız adamlar varfı ya o şerefsizler seni öldürmek için gelmişti son anda su içecekken senin sesini duydum odaya daldığımda sen bayılmıştın bende adamı dövüp. Ait olduğu yere gönderdim sen yanlış anlarsın diye üstüne yorganı örtüm başında beklerken uyumuşum.

Ah cidden beni o mu kurtarmış of suga galiba sana aşık olmaya başlıyorum.

Sonra tam gidecek iken elinden tutup ona sarıldım ve oda bana karşılık verince yanağına bir öpücük kondurup ayrıldım.

Ben:Aşağıda bekle beni ilk yardım çantasını alıp geliyorum pansuman yapayım sana.

Başıyla onayladıkdan sonra saate baktım ve saat daha sabah 7. Evde kimse uyanık değil diye acele etmedim ve sugaya pansuman yaptıkdan sonra beraber kahvaltı hazırladık. Mutfaktaki son tabağı masaya götürmek için geldiğimde sugada arkamdan geldi ve beni duvarla arasına alıp.

Suag:Güzelim sana bir şey sormak istiyorum.

Ben:Tabi dinliyorum.

Suga:Benim kız arkadaşım olsana.

Kalbim yerinden çıkacak sandım ve aklım durmuştu hiç duşunmeden kabul etmistim.

Ben:Ciddimisin

Suga:Evet

Ben:O zaman beni üzersen seni çok piş döverim

Suga: Yani bu evet mi oluyor.

Başımı sallayarak onayladım. Ve bana sarılıp boynuma öpucuk kondurdu şu an fark ettim ki kokusu insana çok huzur veriyor. Bu romantikliğimiz şerefsiz yağmurun sesiyle bozuldu.

Yağmur:Hoop hoop noluyo

Suga:Sanane kızım SEVGILIME sarılamazmıyım.

Yağmur hic tepki vermedi ve gözlerime o ölduru bakışını atıp salona geçti. Hep beraber masaya oturup kahvaltı yaparken suga bir anda konuşmaya başladı.

Suga:Hey jk ve jm bu günden itibaren yerin benim sevgilim ayanızı denk alın kuzen falan dinlemem ayamın altına alırım.

Bu dediğine jk ve jm tepkisiz kalmıştı ve benim mal kankalarım sevinmişti.

Melek:O zaman bunu kutlamalıyız dimi dimi dimi.

Jimin:Guzelim sen ne dersen o olsun.

Melej:Sıçicam ha güzeline sus. Eniştecimmm o zaman bu gün hep beraber lunaparka gidelim olurmu.

Suga:Bilmem sevgilim nasıl isterse.

Ben:Ya guzel olur hem jk la jm benim arkadaşlarımla kaynaşirlar.

Jk: ahh kuzeni kıramam ben yagmur la tanışmak istiyorum hem.

Jk bunu dedikden sonra yağmur ve jk bakışmaya başladı of hadi bu mal yağmur neyse benim kuzenimde mi mal ya. Neyse ben bunların arasıni yaparım jm le meleğide yaptımmı off cok guzell.

MahzenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin