Suga:Ah tatlım bu gece benim olacaksın hahaha
Dedi ve kendi ustundekileri çıkarıp boynumu devam etti ve ben sadece ağlıyordum.
O boynumu öpmeye devam ederken ben ondan kurtulmaya çalısiyordum ama ellerim bağlı olduğu için hiçbirşey yapamadım hıçkırarak ağlamaya devam ettim. O bir kac saat once aşık olduğum deliler gibi sevdiğim adam gitmişti yerine gaddar biri gelmişti. Boynumdan ayrıldı ve iç çamaşırlamıda çıkardı ve bana sahip oldu ben çığlık atarak ağlasamda o hiçbirşey demeden devam ediyordu. Sonce benim içimden çıktı ve bir kemer alıp karnıma popoma (Popo ne lan salak djdjx) göğsume vurmaya başladı. Eline bir jilet alıp her yerimi çizdi. Boynuma eğilip sessizce.
Suga:Ah tatlım sen bir harıkasın tam sürtük olmak için yaratılmışsın ve benim sürtuğum.
Dedi ve boynumu çok kötu emerek morartı. Piç smile atıp burasıda benden sana bir hatıra olsun dedi ve ustumden kalkıp üstünü giyindi. Bir kaç adam gelip ellerimi çozdü ayağa kalkmayı denedim ama kasıklarımın acısı yüzünden kalkamadım. Artik olabildiğince ustumu giydim ve adamlar gelip beni kollarımdan tutup bir mahzene götürdüler ve beni kapattılar. Demirlere tutunup bağırmak istedim ama bağıramadım. Etrafa bakarken babamın fotoğrafının olduğu bir dart tahtası gördüm ve her yerine saplı olan dartlar vardı. Artık yorgunlukdan dayanamayıp uyuya kalmışım.
Suga dan
Ah kendimden nefret ediyorum sevdiģim kiza zorla sahip oldum kendimden nefrett ediyorum. Sinirden ağlamaya başladım ve gözüm dönmüştü her taraftaki aynalara zamlara yumruk atıyordum ben sevdiģim kiza bunu yaptımmı cidden yaa. Ah silkelenip kendime geldim ve duşuncelerimden kurtuldum aah ama bir sirun vardı yerinin babasının yaptiği bu şerefsizlikden yerinin bir suçu yoktu ama yapmak zorundaydım. Yerinin boynunu morartıkdan sonra bir kaç fotoğraf çekmiştim ve bunları yerinin babasına gönderdim.
Sen kimsin?
Ahah beni tanımadın deģil mi
Bana nuye boyle bir fotoğraf attınız ?
İnsan kızının boynunu nasıl tanımaz aa
Sen şerefsiz suga sın dimi naptın yerine çabuk söyle
Ahaha ben bir şey yapmadım sadece size bir torun vermek istedim
Bu arada anneme yaptıklarınız sonucu kızınızın ödemesi kötu olduu hahaa
Suga hiç birşey senin birldiğin gibi deil çabuk yerinjn yerini soyle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mahzen
FanficKim istemediği halde sevdiği kıza eziyet eder ve intihar eder ? Tamamlandı...