Incep sa ma departez de el cu gandul de a merge spre casa
"Nu am nevoie de prieteni, mai ales care sunt confuzi ca mine."
"Sa sti ca nu numai tu o duci greu Lynn. Si ea a pierdut la fel de multe ca tine."
Ma opresc si imi vars ultimii nervi pe care ii mai aveam
"Ce sti tu despre ce am pierdut eu?! Si de ce i-ai lua apararea, tu nu sti cum e sa fi un gardian."
"Intr-adevar nu stiu cum e sa fi un gardian, dar eu am o relatie mult mai stransa cu al meu decat tine."
"Si asta crezi ca e vina mea?!"
Ceea ce spune ma face sa fumeg. Nu pot sa cred ca inca ii ia apararea. El nu stie nimic despre mine, si totusi continua sa vorbeasca de parca el ar sti totul.
"Nu spun ca este, doar ca trebuie sa intelegi ca nici ei nu-i este usor."
"Am incercat de atatea ori sa aflu lucruri, dar nu vrea sa-mi spuna nimic. Si asta nu este deloc treaba ta."
Ma intorc dramatic si dau sa plec spre casa. Mi-a ajuns toata porcaria asta.
O adiere usoara...
Ma prinde de incheietura si ma trage spre el.
"Lasa-ma sa te ajut. Nu de dragul tau, ci de dragul Erikai." spune el pe un ton glaciar.
Ma simt putin ranita de remarca lui dar asta ma face sa ma gandesc ca poate ar fi momentul sa-mi inghit mandria.
"Am sa ma gandesc la asta."
"Maine imi vei da un raspuns."
Imi trag mana din stransoarea lui.
"Bine. Oricum, o sa sti tu unde sa ma gasesti." spun pe un ton ironic si mijesc ochii la ceea ce am lasat in urma.
Erika pe o banca plangand, consolata de un asiatic si un rebel care incearca sa ma ajute?!
Ce peisaj comic, poate putin tragic..
#%&
2:30.
Ma trezesc la adierea usoara a vantului.
O vad pe Erika.
E putin palida.
Dupa ce imi parcurg ritualul cu constiinciozitate, ma asez pe pat, ca intotdeauna.
Nu am putut sa ma uit la ea in tot timpul asta, dar o fac acum ca se paropie precauta de mine.
Se aseaza tacticos pe marginea patului si isi ridica privirea din podea spre mine.
Avea o privire terifiata.
Nu stiu ce s-a intamplat cu Erika in acea zi, dar aveam sa aflu destul de curand.
CITEȘTI
De ce fugim?
Teen Fiction"Nu fac vreun sport si alergatul nu e punctul meu forte, dar ma pricep foarte bine in a fugi de problemele mele. Povestea pe care o sa v-o spun totusi incepe cand probleme incep sa alerge si ele spre mine.... spoiler, o sa ma prinda. Totusi o proble...