"Kim Bu Gece!"

828 43 16
                                    

"S-sizinde dikatinizi çekti mi bilmiyorum ama, Gecenin parmağında yüzük vardı..."

"Ee"dedi Cemre.

"Ha,durun biraz ya. Zaten Gece masaya gelirken Leventle buluşucam dememişmiydi? Kız nişanlı demek,e tabi koskoca 4 yıl. İla bulmuştur kendine göre birisini..."

"Damla haklı"

Cerenin Gözünden;

Evden çıkıp Leventle buluşucağımız yere geldim.

Geldigimde arabayı park edip indim.

İçeri girdiğimde gözüm Leventi aradı. Görünce yanına doğru ilerledim.

Oda beni görüp ben daha yanına varmadan ayağa kalktı.

Yanına geldiğimde."Hoş geldin hayatım" diyip yanağımdan öptü.

Tebehsüm edip."Hoş buldum canım" dedim.

Sonrada bende karşısına oturdum.

Kahvaltımızı ettikten sonra biraz daha sohbet edip ayrıldık.

Eve geldiğimde odama çıkıp duş aldım.

Hala kızımın bana abla diyişi aklımdan çıkmıyodu çok,ama çok acı bir şeydi...

●●●●●●●●●●●●●●●

Işıl aşağıya indiğinde her kez kendine çeki düzen vermişti.

Işıl karşımdaki tekli koltuğa oturdu.

"Off"

"Nouldu prensesim?"

"Baba,niye ben anneme hiç benzemiyorum? Niye benim doğum fotoraflarım yok? -elleriyle 4 yaparak- 4 senedir anneme anne demiş olmasam daha dün tanıdığım Gece ablaya anne diyicem ya. Onla çok benziyoruz. Sahi siz nerden tanışıyosunuz anne Gece ablayla?"   

"Ş-şeyden annecim... Hah! Liseden,liseden tanışıyoruz viz Cere- Geceyle"

"Hiç fotorafınız var mı peki?"

"Olmaz mı?"

"Göstersene..."

"Gel bak gösteriyim"

Işıl Cemrenin yanına gelmişti.

Cemre geleriden Geceyle olan fotoraflarını açıp Işıla göstermişti.

"Anne"

"Efendim meleğim?"

"Fotorafta ki Gece ablanın giydiği kıyafetin aynısından ananemdede var. Niye?"

"Annecim sen bu gün çok mu soru soruyosun?"

"Yoo"

Işıl omzuna asılı olan çantasını açıp içinden bi fotoraf çıkartmıştı.

"Anne,burda Gece ablanın karnı şiş hamile galiba. Ama benim anlamadığım şey şu neden babamla tek çekilmiş bi fotoraf bu?"

"B-babacım, sen bizim odamımızı mı karıştırdın?"

"Annemle doğum fororafımımız var mı diye sizin odaya bakmaya gittim senin komidinin çekmecesindede iki tane Gece ablayla fotorafın var(dahada var Işılcıım) niye?"

"Bu seni ilgilendirmez Işıl"

"Allah,Allah! Niyeymiş o- Yoksa benim annem Gece abla mı?"

"Saçmala mı yavrum"

"Niye anane? Baksana şu fotoraflara ikiside çok samimi bi şekilde çıkmış... Gece ablanın eli babamın yanağında babamın elide Gece ablanın karnının biraz daha aşağsında...Ama annemin ne hamileyken fotorafı var ne de babamla fotorafları. Hakketten kim bu Gece?"

"Halacım-"

"Hala kim ya?"

"E annen"

3. Bölüm Sonu...






Geri Dönüş!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin