"Çünkü Ailen Olmuyo..."
"Annecim, bu nerden çıktı şimdi?"
"Okulda zengin olmayan arkadaşlarımda var ama onların bizde olmayan şey var Aile"
Gözünden akan yaşı baş prmağımla sildim.
"Zengin olan arkadaşlarımda benim gibi... Onlarında benim gibi ailesi yok... Hani istediğimiz her şeyi alabiliyoruz ya verebiliyosunuz ya versenize... Benimde diğer çocuklar gibi ailem olsaya"
"Var zaten bitanem. Dedenler var, diğer dedenler var dayıların halan var..."
"Karaçaylar Ve Alevler! Dıştan gülmeli içten yanmalı Karaçaylarla Alevler! Farkında değil misin? Biz sadece insanların önünde oyuncu gibi oynuyoruz. Yanlarında sevgi gösterisi yapıyoruz, köşkte desen bitek benim yanımda doğru düzgün konuşuyolar yada önemli bi şey varsa. Geri kalanında ise her kez odasına yani kendi cehenemine çekiliyo..."
"Bebeğim, evet haklısın içten yanmalı dıştan gülmeli Karaçaylarla Alevleriz biz. Yine haklısın biz sedece insanların önünde sevgi gösterisi yapıyoruz, ve yine haklısın her kez kendi cehenemine çekilip orda acılarıyla yüzmeşiyo... Kendi cehenemlerinde kendi ateşlerinde yanıyollar... Bunların hiç birisini sen haketmedin... Bu sana yapılan bizim günahlarımızdan adeletsiz bi şekilde sana yapılan bi zalimlik... Ama şunu unutmaki iki tarafta seni çok seviyo..."
"Peki siz, siz birbirinizi seviyo musunuz?"
Sesi her an kopabilicekmiş gibi çıkıyodu onu üzmek istemiyodum ama yalanda söylemek istemiyorum.
"Sevmiyoruz, sevmicezde... İkimizinde kendi hayattı var başka sevdikleri... İnsan ha diyince tekrardan ona aşık olamıyo hiç olmayan hiç olmuyo"
"Nerden biliyosun? Denemediniz ki... Siz sadece 4 senedir birbirinize karşı nefret taşıyosunuz o kadar... Sizde kendinize yalan söylüyosunuz. Hani dedinya hiç aşık olmayan hiç olmaz diye, babam sana hala aşık peki sen? Hiç mi birazcık bille yok mu? Leventten başka birisi -ellini kalbime koydu- yok mu?"
Cevap vericeğim sırada kapı açıldı gelen Leventti.
"Uyandınız mı prensesler?"
"Yoo uyuyoruz hala"
Diyerek kalktı Işıl.
"Sende haklısın saçma bi soruydu"
Dedi Levette.
Ayağa kalkıcağım sırada Levent."Şş nereye?"
"Çooook sıkıldımm"
"Taburcu oluxaksın zaten birazdan biraz daha yat"
"Oooğğğoooofff"
Üstümü değiştirmek için banyoya girdim.