to late again !?

288 5 8
                                    

Tamara !?........tamara !? Waar ben je !?.... Waar zit ze nu toch ? ze liep door de hele paleis . Oh james ! Ze kwam james tegen , bij de voordeur . Wat is er prinses clara ? Vroeg de butler gebuigd . Heeft u mijn zus gezien ? Vroeg clara . Ja ze zit buiten op de schomel . Oke dank u . Graag gedaan prinses . En ze liep naar buiten . James stond terug recht en ging naar zijn bibliotheek . Tamara daar ben je ! riep clara . Tamara keek om, en zach clara van verte aan lopen . Wat is er zusje ? Vroeg tamara . Je bent weer te laat voor te komen eten . Oo nee allweer zei tamara geschokt . Ze sprong van de schomel . Samen ging ze naar de grote eet kamer . Toen ze aan kwamen gingen ze zitten . Sorry dat ik weer laat was zei tamara . Dat ben je altijd weer ! Riep jack frost de koning boos . Rustig schat ze is 8 jaar zei elsa . Ja maar clara is selfs 4 , en zij weet het beter dat ze optijd moet zijn. Ah het is al goed papa ik ben er nu zei tamara . Nee het spijt me zei jack . Ik had niet boos moeten zijn . Maar onthou het nu eens .oke dan . Kunnen we nu eten ? Vroeg clara . Ja zei elsa . Smakelijk . Toen ze klaar waren gingen ze van tafel . Tamara , clara wach effe . Ja papa ? Zei tamara . We willen iets zeggen zei jack . Wat dan ? Vroeg clara . We gaan wekende weg naar ijsland zei elsa . Wat !? Riep clara met grote ogen . Wie let dan op ons ? Vroeg tamara . Je kunt het wel zelf zei elsa . Ma mama ? Ik ben maar 8 jaar ? Zei tamara . En ik moet op clara passen zei tamara . Het spijt ons zei jack . Dit kun je ons niet aan doen ! Riep clara met tranen . En liep de eetkamer uit . Zie je nu ! Riep tamara en liep clara achterna . Ah jack wat moeten we toch doen ? Vroeg elsa . De butler en de keukenhulpjes kunnen wel op ze letten . Zei jack . Ja dat kan ook zei elsa . Tamara ging clara's kamer binnen . Clara ben je hier ? Vroeg tamara . Ja . Zei clara verdrietig . Tamara deed de deur achter haar dicht , en ging naast haar op het bed zitten . Gaat het ? Vroeg tamara . Niet zo zei clara . Het gaat ons wel lukken . En trouwens james en de andere zijn er ook , voor ons te zorgen zei tamara . Ja dat is waar maar , ik ga mama en papa dan missen zei clara met tranen , en deed haar hoofd op tamara's schoot . Ik weet het zei tamara , en vreef met haar hand in clara's haren , om haar te troosten . Klop klop klop . Er wert op de deur geklopt . Huh ? Wie is daar ? Vroeg tamara . Ik luna (de oudste) , en stella (de jongste) . Oo kom binnen . Luna deed de deur open , en ze kwamen binnen . Ze zagen clara huilen op tamara, s schoot . Wat is er met clara ? Vroeg stella . Ze is verdrietig omdat de koning en koningin weg gaat , zei tamara met een droevig gezicht . Ow oei dan zijn we alleen zei luna , het komt wel goed . Luna ? Moesten niet noch iets doen in de keuken ? Vroeg stella . Huh ? Niet dat ik weet ? Zei luna . We moesten toch chef helpen ? met de kalkoen . Zei stella . Ooow ja ! Helemaal vergeten ! Riep luna met haar handen voor haar mond , van vergeetheid . Excuseert u mij prinsessen , maar wij moeten terug naar de keuken . Zei luna . Ooh ja oke . Zei tamara . En ze liepen de deur uit naar de chef . Chef ! Riep luna toen ze aan kwamen gelopen .eindelijk jullie zijn laat . Zei chef palmo . Ja luna was het weer vergeten . Zei stella . De kalkoen moet klaar zijn voor morgen , want dan ben ik effe weg . Oke zijde ze , en begonnen de koken . Clara kom we gaan plezier maken . Ik wil niet de hele dag verdrietig zijn . Ja jij wilt altijd plezier tamara ? Zei clara toen ze van haar schoot ging . ja das waar . Zei tamara met een glimlach . Maar ik ben nu te moe , ik wil slapen . Zei clara . Ah oke dan . Clara kroop in haar bed en ging liggen , ze deed haar ogen toe , en viel in slaap . Tamara deed de deken naar boven , en gaf een nachtzoen op clara's voor hoofd . Ze liep naar de deur . Welterusten zei tamara , en ging de kamer uit . (De anderen waren ook al gaan slapen) . Tamara ging naar haar eigen kamer . Ze keek noch effe naar buiten door de raam , en ging naar bed en slapen .

the ice queenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu