taciz

74 10 8
                                    


Kaşlarim istemsiz olarak çatılmışdı. Bu kimdi ve bana neden msj attı? Ben nerde yanlış yapıyordum?? Tüm düşüncelerimi bir köşeye attım ve msja cvp verip vermemeyi düşünmeye başladım. Ağır laflar edip bir daha msj atmamasını sağlayacaktım.

Çilem: Kimsin?

0544**: Senin öğrenemeyeceğin biri.

Çilem: Ne yanlışı yapıyormuşum?

0544**: yanlış kişilere güveniyorsun sonradan üzüleceksin.

Çilem: kendini tanıt bana.

0544**: böyle bir şey yapmayacağımı biliyorsun.

Çilem: seni tanımıyorum, öğrenemiyicem ve kendini tanıtmıyıcan. Hayatımda yaptığım yanlışlar neden umrunda?

0544**: Çok soru soruyorsun.

Çilem: düzgün cvp vermediğin içindir.

0544**: cevap alamayacağın sorular sorma o zaman.

Çilem: peki mr. Bilmiş ne sormamı istersin?

0544**: güvenmediğim insanlar kim ve kimlerden uzak durmalıyım?

Çilem: güvenmemem gereken insanlar kim ve kimlerden uzak durmalıyım?

0544**: Alple takılma. Mustafa dan uzak dur.

Çilem: Allah Allah sözünü dinleyeceğimi mi düşünüyorsun.

0544**: dinlemesen pişman olucaksın.

Çilem: bundan sana ne?

0544**: sen bilirsin. Demişdim demek istemem.

Çilem: yazmayı kes yoksa engellerim.

0544**: bu senin zararına olur.

Çilem: zararımı düşünmeni istiyen kimdi hatırlayamadım?

0544**: Canın acıyacak çilem.

Çilem: adımı nerden biliyorsun, sapıkmısın?

0544**: hangi sapık karşısındakinin iyliğini düşünür?

Çilem: hiç biri bu yüzden sana güvenmiyorum.

0544**: peki ama bir gün sadece bana güveneceksin. Bunu unutma!

                                                (Görüldü*)
[Çilem: çevrim dışı]

Poko omo bor gon sodoco bono govonocokson. Bono onotmo!!!!

Hıhh çok da umrumdaydı şu anda uğraşmak istemedim ama Alp'i sevmeyen biri olmalıydı. Yarın bu olayı Alpe anlatmalıydım. Beni anlayacağını umdum ve gözlerimi yumup uyudum.

Sabah her şey çok güzeldi cool giyinip okula gittim dersler muhteşem geçmişdi ve beni üzecek hiç bir olay olmadı.

Cidden böyle bir şey bekliyorsanız defolun. Gerçeğe dönelim ıhım ıhım

Sabah horozun iğrenç sesine nefretim daha da çoğaldı. Üzerime önemsemedim. Yeşil sade omuzlarıma kadar açık bir penye, altına dar siyah pantolonumu. Ve Spor ayakkabılarımla kombinlemişdim. Saçlarımı üstten dağınık bir toppuz yapıp, okul başladığından beri aynı defterlerim olan çantamı sırtıma attim ve hafif makyaj yaptıktan sonra evden çıktım. -saçlarım artık daha uzundu ve kesmeyi düşünmüyordum açıkcası-.

Hava artık  soğuk değil mayhoş bir esintiye sahipti. Kulaklığımı telefonumla bütünleşdirene kadar durağa gelmişdim. Kulağıma taktığımda tam karşımda bir bisikletini açıldığını gördüm. Ve açıkçası siyah bisiklet çok hoşuma gitmiş gözlerimi alamamışdım.

ASİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin