Elini uzattı...
"Ben alp" dediğinde ufak bir sırıtmayla "çilem" dedim. Boş olan eline bakdı
Tutmiyacam işde allahın belası defol
Desemde içimden yerime oturmayı tercih ettim. Kapının bir anda açılmasıyla Ateşin içeriye girmesi ve arkasından 5 kişinin -5 birbirinden yakışıklı taş çocuğun- içeriye girmesi bir oldu.
Ahh neden bu kadar havalı olmak zorundasın ki hem merve nin dediğine göre 1 yıl sınıfda kalmışsınız bu neyin havası EZIIIIK
Demek istesemde ben terbiyeli bi kızım susmayı tercih ettim. Ateşi tanıyor gibiydim ama nerden bilmiyorum. Tek dileğim bu günü sağlam atlatmak olmuşdu. Bi dahaki tesadüfü kaldıramazdım.
Hocalarla tek tek tanışdık ve son derse kadar ergen kız modunda esipirilerimize güldük. Merve çok iyi bi kızdı, yanii biraz utangaç olsada tam bana göre bi arkadaşdı. İlk günden hangi mantığa göre dedim bunu bilmiyorum ama arkadaşsız olmak istemezdim. Çıkış zili çalınca kulaklığımı takıp eşyalarımı çantama fırlartıktan sonra dışarıya çıktık. Olmazsa olmaz navigasyonum bana yine yolu anlatacak olmalıydı. Durağa kadar yürüdüm ve otobüsü bekledim. Geldiği gibi gideceğim yeri anlattım o da onayladı ve otobüse bindim.
Bir yer tek boşdu ve oturmaya karar verip yaklaşık 100 yaşındaki yaşlı kadını yanına oturdum. Kadında öz güven var son kırıntıları bitmesin diye rujunu dudağının ortasına vurup yaymış kaclarini kıvırıp kısa dar etek giymişti. Allah var nene bizi gören seni benim kızım zannedecek. Tam ulaklığı takacaktım ki korktuğum başıma geldi;
"Canım sen buralımısın?" Canım? Ahh kadına evet bebeğim yeni taşındık bu hafta sonu müsaitmisin koşu yapar erkek tavlariz dememek için kendimi zor tuttum. Yüzüme zorlukla bir tebessüm koyarken.
"Evet ablam"
"Kız abla deme bana Nermin de Nermin, nerde yaşıyorsun?" Abla dememi allah korusun kardeşim sen benim kardeşimsin. İçimde tekrar kaderime duyulmamış küfürleri uydururken derin bir iç çekip töbe töbe dedim.
"Evet,........ mahallesinde yaşıyorum"
"A a benim eski komşumun kuzeni orda yaşıyordu adı Ayşe, kız bunun kızı kocaya kaçmadı mı? Babasıda aldı eline tabanca gitti evlerine çocuğu vuracaktı ama kıyamadı kendini vurdu, Öldü" diyip önüne döndü. Ben hala üzerimdeki şoku atlatamazken ağzım açık önüme döndüm. Malesef ki inene kadar kadının dır dırını dinledim.
Ulan kadın git namaz kıl namaz. Töbe et kalmışsın götün başın açık geziyorsun. Töbe töbe rabbim..
Eve varınca kendimi aynada sağ salim geldim diye tebrik edip kendimi yatağa fırlattım. bi inştagrama göz atayım derken 113 msj isteği, 220 takip isteği fln Ehehe meşuruz yanii.
Üstümü değiştirip siyah tşhört ve tayt giydim aşağıya inip buz dolabını açtım Zehra abla henüz gelmemişdi. Elime salça biber patlican aldım patates ve dezgahin üstündeki kıymayla beraber güzel bir yemek yaptım ve kendi karnıma indirdikten sonra Zehra ablanın payınıda dolaba koyup tekrar odama çıktım.
Telefonuma göz atıp kapattım ve yatağımın üzerine fırlatıp çantamı elime aldım. 4 saat ders çalışdıktan sonra beynimi fazla zorladığım için sarhoş olmuş gibiydim. Süt almak için aşağıya indim. NE SÜT İÇEMEZMİYİM , NASIL İÇEMEM, HAYIR HAYIR SÜT BEBESİ DEĞİLİM, LA SEN SANKİ DOĞDUKTAN SONRA KAHVE İÇDİN?!. Zehra abla ne ara gelmişdi bilmiyorum ama yemeğini yemiş, yıkamış, televizyonun önünde korku filimi izliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASİ
RomanceOnu tanımıyordum. Ondan korkmuyordum. O tehlikeli biriydi. Onunla iletişim kurmamalıydım... Siyah ve karanlık.. duygu ve duygusuzluk.. merhamet ve acı.. ya da hayat ve ölüm.. her an her şey O Duyguları çözülemeyen bir kişilik o. Ama bunu umursamıyor...