VI. fejezet

334 15 0
                                    

  Másnap reggel a kapuk nyitódására ébredtem. Gyorsan fölkeltem és magamra kaptam egy pulcsit, mivel eléggé hűvös volt még az idő. Kilépve a kunyhómból rögtön a többi ház felé indultam. Pontosan tudtam, hol van az a személy akit keresek. Newt.
Kissé furcsán éreztem magam a tegnapiak miatt, nem igazán tudok mit kezdeni ezzel. Nagyot szívva a friss levegőbe megszaporáztam a lépteim és kikapcsoltam az agyam.

•~•

Mikor odaértem, kopogás nélkül berontottam, ami így visszagondolva elég nagy illetlenség volt, de akkor nem igazán foglalkoztam ezzel. Legnagyobb meglepetésemre nem volt senki a szobában. Pedig fogadni mertem volna rá, hogy itt lesz. Már éppen indultam volna ki, hogy megkeressem, mikor zajt hallottam a hátam mögül és megpördültem. Newt állt mögöttem, haja vizes volt és csupán egy törölközőt viselt. Biztosan fürdött. Amilyen gyorsan csak tudtam elfordultam, és igyekeztem úgy állni, hogy nem vegye észre, hogy fülig vörösödtem. Ennek pont most kellett történnie...

-Szia Kate. Minden okés?-kérdezte kissé meglepetten.
-Öhmm...sziaaa. Persze, minden, csak kissé meglepett, hogy itt találtalak.
-De hisz itt lakom...
Szép volt Kate. Ismét egy értelmes megjegyzés. Azon sem csodálkoznék, hogy Newt már komplett hülyének tartana.

Ekkor odasétált elém, (immár pólóban) és megfogta a vállam.
-Biztos jól vagy? Mert nekem nem úgy tűnik.
-Persze, csak...-itt elakadtam, de szerencsére a gyomrom korgása megmentett.
-Gyere, együnk valamit.-mondtam helyette gyorsan.
-Rendben...-Newt még mindig engem méregetett, de tudam, már semmit sem tud kihúzni belőlem. Elindultunk Serpenyő, és az isteni rántottái felé.

•~•

-Newt-kezdtem két falat között- biztos, jó ötlet volt, hogy Alby is bement?
Newt majdnem félrenyelte a rántottát. Köhögve kérdezte.
-Te mégis honnan tudsz erről?
-Hát...reggel láttam ahogy bemegy az Útvesztőbe.-füllentettem. Nem akartam, hogy megtudja, kihallgattam a beszélgetését Serpenyővel.
-Ahhha. Biztos. Meg kell vizsgálnia Ben nyomait. Ráadásul annak is érdemes utánajárnia, hogy mégis hogyan szúrhattak meg valakit fényes nappal.

Ezek után beszélgettünk még egy kicsit, majd mindketten elindultunk dolgozni. Newt az ekések, én a kóroncház felé vettem az irányt.

•~•

A délelőtt folyamán nem igazán volt feladatom. Elláttam néhány építőt, és rendet raktam a gyógyszeres szekrényben. Idő közben az eső is eleredt, ami meglepő errefelé. Munka után a gyűlésterem felé vettem az irányt. Newt éppen Thomassal beszélgetett. Utóbbi elég nyugtalannak tűnt, amivel nem volt egyedül. Én is elkezdtem aggódni. Alby és Minhó még nem tért vissza.
-És mi van, ha nem érnek vissza időben?-kérdezte Thomas.
-Visszaérnek.-zárta le Newt a beszélgetést.
Nagyon remélem.-gondoltam.

Az eső lassanként csendesedni kezdett, míg végül el is állt. Lassan közeledett a kapuzárás ideje. Albyék még mindig sehol. Mindenki odagyűlt a bejárathoz, hátha megpillantják őket. Én Thomas és Newt között álltam.
Lassan megcsikordultak a kapuk és záródni kezdtek. Átjárt a félelem. Muszály visszaérniük. Már csak 4 méter hely volt a falak között. Ekkor fordultak be a sarkon. Minhó minden erejét összeszedve haladt előre, magával húzva Albyt, aki.... Ekkor lefagytam. Albyt megszúrták. Pont a fején. Ekkor már csak 3 méter hely volt. Mindenki őket buzdította, én pedig csak meredtem magam elé. Hallottam ahogy mellettem Thomas megkérdezi:
-Nem küldhetünk be valakit segíteni?
-Nem. Szabályellenes.-mondta Newt.
2 méter. Tudtam, hogy nem fognak időben ideérni. Ekkor minden és mindenki lelassult körülöttem. Láttam, hogy Thomas megindul befelé, mire többen is utána kaptak, de nem érték el. Nem hagyhattam, hogy egyedül menjen be oda! Hirtelen ötlettől vezérelve gondolkodás nélkül utána rohantam. Éreztem Newt kezét a karomon, de elrántottam tőle. Nem tarthatnak vissza. Sikerült átpréselnem magam a falak között, amik hangos csattanással bezárultak mögöttem. Bent voltam.
-Gratulálok. Most már mindketten halottak vagyok...


Wooow, már több mint 100 olvasónál tartunk. Álmomban sem gondoltam volna, hogy ennyien leszünk. Nagyon köszönöm!❤
Jövő héten érkezik a következő rész, ami tekintve a karakterek mostani helyzetét, eléggé izgalmas lesz.

Veled [SZÜNETEL]Where stories live. Discover now