10. Bölüm

81 9 142
                                    

10

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

10. Bölüm: Elanın siyahı

Neden bekledin bu kadar?

*****

23 Nisan 2020

Bugün sekizinci tanışma yıl dönümünüz. Tanıştığınız parka git ve o çocuktan emanetleri al.

18 Haziran 2020

Bugün Eylül'ün tatile gideceği gün. Onu son kez uzaktan izle.

1 Temmuz 2020

Bugün Eylül'ün tatilden döndüğü gün. Onu uzaktan izle.

27 Ağustos 2020

Bugün Eylül şarkı söyleyecek. Bunu sakın kaçırma.

1 Eylül 2020

Bugün Eylül'ün doğum günü. Doğum gününe git ve onu uzaktan izle.

2 Eylül 2020

Bugün Eylül Lunaparka geldi, ona isteyerek çarp ama belli etme.

3 Eylül 2020

Bugün Eylül'e kendini göster ve onu sevdiğini söyle. Yıllardır onu takip ettiğini itiraf et.

3 Eylül 2020

Sakın Eylül'e yaklaşma. Ondan kaç

4 Eylül 2020

Sakın Eylül'e yaklaşma. Ondan kaç
.
.
.

10 Eylül 2020

Ona yüzünü gösterme. Hayatına girmesine izin verme.

19 Eylül 2020

Eylül'den kaçma. Onun hayatına gir.

Okuduklarım  yüzünden gözlerim yuvalarından çıkacak gibi olmuştu. Elimdeki defteri kapattıktan sonra yanımda oturan Poyraz'a döndüm. Bakışlarında merak ve endişe vardı, benim bakışlarımda olduğu gibi.

"Acaba neden karşıma çıkacakken birden kararını değiştirdi, benden uzak durdu? Ya da acaba neden benden uzak duracağını yazdığının ertesi günü hayatıma gireceğini yazdı?"

"Kafamda deli sorular" dedi Poyraz düşünceli bir sesle. Poyraz düşünürken defterin benimki gibi siyah olan kapağına baktım, ardından açıp yazılanları tekrar okumaya başladım. Poyraz beni kalabalıktan tamamen uzaklaştırdıktan sonra bu defteri vermiş, Rüzgar'ın çantasında bulduğunu söylemişti. Rüzgar'ın içine yazdıkları ikimizin de dikkatini çekmişti.

Kafamda üç temel soru vardı. İlki, beni neden yıllarca uzaktan izleyip karşıma çıkmadığıydı. İkincisi, bana tam açılacakken onu durduran şeyin ne olduğuydu, üçüncüsü ise benden uzaklaşmışken neden bir anda karar değiştirip bana yakınlaştığıydı.

Hayalimdeki SenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin