mektupların sahibinin ağzından;
Jaemin'in evine doğru ilerlerken içimdeki heyecanın beni kemirdiğini hissedebiliyordum.
Kalbimin ritmi her saniye daha fazla düzensizleşiyordu ama yağmur şiddetlendiği için hepsini boş verip daha hızlı koşmaya çalıştım.
Jaemin'in evinin önüne geldiğimde şemsiyemi kapatıp dışarıdaki askılığa yerleştirdim ve zili çaldım.
Kapıyı, yüreğimi çarpıtan gülüşüyle açtı.
Güzelliği için bir roman yazmam gerektiğini fark ettim.
Pembe saçları ve kiraz rengi dudaklarıyla kısa bir sürekiğine de olsa peri masalındaymışım gibi hissettirmişti.
Na Jaemin bir periydi.
İçeri geçtiğimizde ise direkt uykun olduğunu söyledin.
Odana gidene kadar cevap vermedim, odaya geldiğimizde, çoktan açılmış olan yatağa uzanıp yanımı pat patladım.
Bunu her seferinde yaptığım için sen de cevap vermeden yanıma geldin ve kollarını belime sardın.
Saçlarınla oynarken bir süre sonra nefes alış verişin ağırlaştığı için uyuduğunu anladım ve sabaha kadar güzelliğini izledim.
O an gök gürlese de odada duyacağım tek ses seninle aynı anda almaya çalıştığım nefeslerin sesi olabilirdi.
Öyle de oldu, tüm gece seninle aynı anda göğüslerimizin kalkıp inmesi için uğraştım.
Bu en sevdiğim aktivite olabilir...
🌻
hep hayalet okuyucular var...:(