Kapitola 4

58 14 0
                                    

Snowkit nadšeně vyběhla ze školky. Všude to bylo tak obrovské!
   Běžela po táboře a uviděla hromadu se spoustou kořisti. Bylo u ní spousty koček, které se vzájemně myly a povídaly si.
   Pak zahlédla koutkem oka skálu. Nikdy takhle velkou věc neviděla. Slyšela od Diamondfur, že se nazývá Vysoká skála a párkrát i slyšela, jak je jejich velitelka Hollystar svolává na klanové schromáždění.
   Chtěla se otočit zpátky, ale pak za skálou uviděla jeskyňku. Do čenichu jí udeřil pach bylinek. Tohle je určitě léčitelské doupě, pomyslela si a rozběhla se k němu.
   Najednou prudce zastavila. Z lišejníkové záclonky ve Vysoké skále vylezla vysoká kočka.
   Postavila se naproti ní a zastoupila jí cestu. Měla černou urovnanou srst a dívala se na ní zelenýma očima, stejnýma jako měla ona sama. Snowkit na první pohled poznala, že je to Hollystar.
   ,,Ahoj, moje koťátko," pozdravila jí Hollystar, láskyplně a zároveň bolestně se na ní zadívala.
   Snowkit vyděšeně a překvapeně polkla. ,,Já....já jsem....Snowkit," mňoukla zmateně.
   Velitelka se na ní usmála. ,,Kam jdeš?" vyzvídala.
   Snowkit nervózně přešlápla. ,,Já...mojí sestře se stalo něco s packou a máma mě poslala pro léčitelku." vysvětlila stydlivě a neochotně.
   Hollystar přikývla a dívala se někam do dálky. V očích měla takovou bolest, jakou jak živ u žádné kočky neviděla.
   ,,Tak se měj, maličká," rozloučila se Hollystar a odešla zpět do svého doupěte.
   Snowkit zmateně nekalá a měla chuť za velitelkou zavolat, co se s ní stalo. Proč se tvářila tak smutně a chovala se ke mě tak mile? přemýšlela zatím co šla za léčitelkou. Až moc mile....
   Nakonec jen pokrčila rameny a rozběhla se k léčitelskému doupěti.
   Vylezla z něho tmavě rudá kočka. Byla to léčitelka MapleClanu, ale Snowkit si nepamatovala její jméno, nebo ho možná ani nikdy neslyšela.
   ,,Ty jsi léčitelka?" zeptala se jí pro jistotu Snowkit a rudá kočka přikývla.
   ,,Ano, jsem, jmenuji se Strawberry," představila se kočka a sklonila hlavu. ,,Budu hádat, ty jsi Snowkit, nemám pravdu? Co potřebuješ?"
   Snowkit přikývla. ,,Ano, jsem Snowkit. Moje sestra má zraněnou tlapku a Diamondfur mě za tebou poslala." vylíčila Snowkit a Strawberry přikývla.
   ,,Dobře, vezmu si pár bylin, počkej chvíli," řekla léčitelka.
   Snowkit se jí na chvíli zahleděla do očí a něco jí na nich překvapilo. Měla jedno oko zelené a druhé modré.
   Léčitelka zalezla do doupěte a vrátila se se svazkem bylin v tlamě. ,,Můžeme jít," zamumlala přes byliny.
   Snowkit přikývla a vyřítila se z doupěte se Strawberry v patách.
   Přiběhla do školky a taktak zabrzdila, aby nevrátila do Diamondfur.
   ,,Kde si tak dlouho byla?" zeptala se jí starostlivě a než mohla Snowkit odpovědět hned se otočila na léčitelku.
   ,,Jé! Strawberry! Tebe tu potřebujeme!" vykřikla radostně.
   Strawberry přišla blíž k Diamondfur. ,,Kdo že má něco s tou packou?" zeptala se Strawberry.
   Diamondfur ukázala čenichem má svou dceru stočenou u jejích tlap. ,,Blueberrykit, Hawkkit jí do ní kousl." vysvětlila a střelila rozzlobeným pohledem po tmavě mourovatém kocourkovi, který sklopil pohled na své tlapky.
   Léčitelka se sklonila k malé kočičce a očichala.
   ,,Vypadá to na zlomeninu," oznámila když zvedla hlavu. ,,Nějaký čas pobude v mém doupěti."
   Snowkit smutně sklonila hlavu. Ach, chudák Blueberrykit, pomyslela si.
  

Warriors: Snowdrift's vengeance ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat