Palmstarova vysoká a mohutná postava se tyčila nad rozechvělou Snowdrift. Nesmím se bát! Nechci mu tím udělat radost!
,,Proč si jí zabila?!" zavrčel na ní ostře a přejel jí drápy po hrdle. Pak zvedl hlavu nahoru. ,, Proč si zabila Hollystar?!" zavyl nahlas a švihl ocasem. Když se pak Snowdrift podívala do jeho obličeje, z jeho očí čiřela zlost.
Je idiot!? Já jí nezabila! Co si to jen myslí, ten pitomý myší mozek?! Měla chuť na něho zařvat idiote! Já ji nezabila!, ale naštěstí se zkrotila a pokusila se narovnat si srst.
,,Nezabila jsem jí! A ty to nic dobře víš!" zavrčela a švihla hlavou na stranu. ,,A jak to ty, obyčejný velitel může vědět?!"
Palmstar se nahrbil a jeho srst se naježila. ,,Protože její druh by to vědět měl!" zasyčel na ní.
Snowdrift už ho měla plné zuby a neovládla se. ,,Ty?! Kdo by tebe chtěl jako druha!? Takového sobce!" zařvala mu přímo do obličeje. ,,Co to plácáš za nesmysly! Ty si její druh NIKDY nebyl!"
Palmstar zavrčel a naježil se ještě blíž. ,,Poslouchej, ty myší mozku!" zasyčel jí přímo do ucha a její bradu držel ostrým vytaseným drápem. ,,Jak ty ti můžeš vědět?! A kdo by její druh asi tak jiný byl?!"
Snowdrift to nevydržela a dala mu facku. ,,Ona měla druha!" zasyčela na něj. ,,Gingerstara! Gingerstar byl její druh! Jedině on! Né ty!" zažvala a švihala rozzuřeně ocasem kolem sebe.
,,Gingerstar?! To určitě! Když je z jiného klanu!" zasyčel na ní a v jeho hlase bylo slyšet i trošku nejistoty. ,,A ještě mi řekni,že s ním měla kotě!"
Snowdrift se celá naježila, až její bílí kožíšek vypadal jako mráček. Její zelené oči zářili hněvem. ,,Měli kotě!" zasyčela. ,,Já jsem jejich kotě!"
Palmstar na ní vrhl rozzuřený pohled. Pak švihl ocasem a přímáčkl jí ke zdi doupetě. ,,Drž hubu!" zavrčel jí přímo do obličeje. ,,A neplácej blbosti jako malé hloupé kotě!"
,,Ale-" chtěla zaprotestovat Snowdrift, ale nedořekla. Palmstar jí zabořil drápy do krku, až ucítila pach čerstvé a teplé krve.
,,Palmstare!" ozval se hlas od venku z doupěte. Velitel jí ještě jednou zlostně zavrčel do obličeje a pak jí odhodil na zaprášenou zem a odešel za Ambersoul, která ho před chvílí volala.
Snowdrift ještě chvíli nehybně ležela na zemi. Cítila ukrutnou bolest na jejím krku. Štípala jí ta rána, způsobená Palmstarovími ostrými drápy.
Pak zlostně zavrčela, když si na toho velitele vzpomněla. Nenávidím ho! pomysela si hořce a švihla rozzuřeně ocasem.
Kapky její krve začali kapat na zem a tvořit tak malou louži, která se s každou pohlcenou tlapkou zvětšovala.
Nakonec se Snowdrift přemohla vstát a rozkašlala se. Hned toho ale nechala a skřivila svůj obličej v bolesti. Její hrdlo jí u toho začalo strašně bolet a odlétavála z něho krev. Místo kašlání spíše chrčela.
Podívala se do loužičky a najednou se v ní vyobrazil obraz černé kočky. Byla to Hollystar.
Snowdrift údivem zamrkala, ale Hollystar hned zmizela.
Nakonec se Snowdrift otočila a zamířila do svého doupěte. Snad jí alespoň trochu spánku prospěje....hlas Palmstara se jí ale neustále ozýval v hlavě....
ČTEŠ
Warriors: Snowdrift's vengeance ✓
AdventureMUSÍŠ TO UDĚLAT....Snowdrift dostane zvláštní sen. Aby ochránila klan, bude ho muset naplnit. Ostatní kočky to vidí jinak.... Věnování: @SandraCAT8