Snowdrift běžela po louce. ,,Rychleji!" zavolala na svého učedníka Acornpawa. Vše se zlepšilo, i když Snowdrift neustále tížilo srdce. Bylo správné to co udělala? Zabít velitele?
Od té doby, co ale dostala nového učně se vše změnilo. Už nebyla tak smutná. Cítila snad k tomu malému učedníkovi něco víc než jen učitelské přátelství?
,,Už jsem tu!" zamňoukal Acornpaw za ní a skočil jí na záda. Snowdrift se otřepala a odhodila ho stranou.
,,To ti ale trvalo!" pobaveně si odfrkla Snowdrift a švihla vousky. Acornpaw nadmul hruď.
,,Náhodou jsem nejrychlejší učedník s celého MapleClanu!" zvolal pyšně.
,,Fakt?" mňoukla sarkasticky překvapeně Snowdrift a zasmála se. ,,Tak ulov támhle toho hraboše!" Ukázala ocáskem do keře.
Učedník s přikrčil a začal se plížit. Když byl skoro u keře, rychlostí blesku se odrazil od země a pak skočil přímo do keře. Z toho pak vyběhl hraboš. Acornpaw vyskočil a přimáčkl ho k zemi. Ozvalo se bezmocné zakňourání a Acornpaw se vracel s baculatým hrabošem v tlamě. Pak ho položil Snowdrift k nohám. ,,A prý, že jsem pomalý!" odfrkl si.
Snowdrift potěšeně škubla vousky. ,,No, vidím, že ses zlepšil," pochválila ho. ,,Tak pojď, zahrabej ho a jdeme dál."
Odrostlý učedník zahrabal hraboše pod zem a pak se rozběhl za Snowdrift. Ta už šla klidným krokem s účedníkem po boku.
Pak už oba mířili nahoru na stráň. ,,Snowdrift?" zeptal se nadšeně. ,,Bojovala jsi někdy v nějaké velké bitvě?"
Snowdrift se zamračila a zamyslela. ,,Hmmm....," zapřemýšlela a snažila si vzpomenout. ,,Hej, já ti ani....ale jo! Jednou z WoodClanem, ale to byla doopravdy zvláštní bitva." řekla.
Acornpaw se podivil. ,,Fakt? A proč? Povyprávěj mi o ní, prosím?" žadonil malý učedník a podíval se na ní svýma velkýma jantarovýma očima.
,,Inu dobrá," nechala se přemluvit Snowdrift a usmála se na něj. Pak nasadila přísný pohled. ,,Na hranicích s WoodClanem se z nějakého nám neznámého důvodu, pořád objevoval jejich pach a ještě k tomu i pach krve! No, jednou samozřejmě došlo k bitvě. Já, ještě jako Snowpaw, se měla za úkol jít pro více válečníků, kdyby k bitvě doopravdy došlo. Válečníci WoodClanu se plížili lesem. Gingerstar se začal klidným tónem bavit s Hollystar. Válečníci kolem něho ale bez rozkazu zaútočili na válečníky MapleClanu. Bitva začala a vypadalo to, jako by si jí ti dva velitelé vůbec nevšimli!" Rozhodla se před Acornpawem prozatím utajit tajnou lásku mezi Gingerstarem a Hollystar.
Mladý učedník jen kulil oči. ,,Oni si toho vážně nevšimli?" nechápal a překvapeně se díval na Snowdrift.
Snowdrift přikývla.
,,Děkuji, žes mi o tom povyprávěla," poděkoval jí po chvíli Acornpaw, když už skoro dorazili k vrcholu straně.
,,Nemáš vůbec zač," řekla Snowdrift a posadila se. Zhlížela dolů do rozlehlého údolí.
Acornpaw se posadil vedle ní a zapředl. Oba dva tam spolu zhlíželi dolů.
Snowdrift naklonila hlavu směrem k té Acornpawově. Ten zapředl a otočil na ní svůj láskyplný pohled.
Asi k němu doopravdy cítím něco víc než je přátelství...., uvědomila si a vnímala hučení větru a šustění listí.
Přitiskla k němu hlavu a povzdechla si. Zadívala se do dálky. Vše tam vypadalo tak klidné....
ČTEŠ
Warriors: Snowdrift's vengeance ✓
AdventureMUSÍŠ TO UDĚLAT....Snowdrift dostane zvláštní sen. Aby ochránila klan, bude ho muset naplnit. Ostatní kočky to vidí jinak.... Věnování: @SandraCAT8