sevgi insanın en içinden kalbinde olan bir duygu öyle değilmi peki ya aşk gerçekten varmi ?
en kötüsü birine gözün kapalı inanıyorken yalan sölediğine şahit olunca bir daha güvenebilirmisiniz?
güvenemezsin...
bende güvenemedim.
-Büşram
o olayın üstünden yaklaşık bir hafta geçti ben bayılırken arda beni almış ve direk eve getirmiş .
o olaydan sonra ardayla hiç konuşmadım sadece mereba mereba dahası yok arda hep konusmaya çalışıyor ama ben hiç yokmuş gibi davranmaya devam ediyordum bana hiçbir şey anlatmadı hemde hiç sanki bir çocukmuşum gibi bana yalan söyledi kaç kere özür diledi kaç kere yalvardı bilmiyorum zaten önemsemiyorum artık da.
yine bir kabusla uyandım ağlayarak siçradım yatağımdan öyle korkmuştum ki kollarımı sıkmaktan tırnak izi olmuştu hep.
sabah satt 5.00 olmuş ve yine sık duyduğum ardanın kapı çalma sesleri.
-Deniz yeter artık lütfen bir kere dinle beni lütfen . görmüyormusun nasıl pişman oluşumu gerçekten kötü bir niyetim yok yemin ederim sadece seni korumak için yaptım lütfen lütfen aç kapıyı artık din le beni eğer inanmazsan o zmn istediğin yere gidebilirsin ne yapmak istiyorsan sana yardım ederim yeterki dinle beni.
-deniz değil BÜŞRA.
-tamam büşra gel konuşalım artık hadi.
artık bende bıkmıştım gerçekleri öğrenmek istiyordum bende normal bir insan gibi hayatımı sürdürmek istiyordum yalansız hiçbir çıkar olmadan
- bu ilk ve son olacak öndan sonra ben ne yapmak istersem bana karışmayacaksın .
-ta-mam sen ne itersen onu yaparız hadi gel
kapıyı açıp yanına gittim yerde öylece oturmus sanki yeni değilde saatlerce oturuyormuş gibi
- anlat .
kısa ve netti sözlerim
-yapma bana öyle bakma .ben seni sevmekten başka bir şey yapmadım.
-hadi arda anlat ne anlatacaksan.
-deniz yani büşra ben seni aslında o trafik kazasında tanımadım.
ne daha ilk kelimesinde yıkılmaya başladım devamını dinleyebilirmiyim bilmiyorum
-devam et.
- ben seni 12 yaşından beri tanıyorum biz beraber 7. sınıfa gidiyorduk ben seni ilk sınıfta gördüm o günden sonra bütü hayatım sen oldun sen yere düşünce benim canım yanardı sen aglayınca benim gözümden yaş akardı sen heyecanlanınca ben kızarırdım artık herşeyim sen olmuştun o kadar güzeldiki anlatamam sonra okulda bir kavga oldu rüzgarla selim kavga ediyordu sende araya girdin rüzgarla hep takılırdın sen rüzgarın kavga ettiğini görünce hemen atladın orda sen yere düştün sora ben seni kaldırırken rüzgar sana dokunduğum için benimle kavga etmeye başladı babam da kavgayı öğrenince beni yurt dışına gönderdi beni. 11 sınıfa kadar yurt dışında okudum sonra yaz tatilinin sonunda türkiyeye geldim 1 hafta kalıp gidecektim yine bende gitmeme bir gün kala seni görmeye geliyim dedim çok sarhoştum önümü zör görüyrdum seni görmek istedim son kez o kadar özlemiştim ki seni .sonra geldim kapıyı çaldım kimse yoktu adamlarımı aradım düğündeymişsiniz bende oraya gelmek için yola çıktım.
konuşmanın sonlarına doğru arada ağlamaya başlamıstı bende onunla beraber ağlamaya başladım.
yutkundu sanırım söyliyecegi şeyin ağırlığıydı bu ellerini yere sabitleyerek gözlerini kaçırdı benden.
-ss-sonra birden bir araba çıktı karşıma ben son hızla gidiyordum kimsenin kurtulması imkansız gibi bir şey kaza oldu .
bu sefer oyle bir yutkundu ki içimden bir şeyler koptu sanki
- devam et nolur.
-çaptıgım kişi -(kekeleyerek konuşmaya başladı) ss-sendd-in arabada sen tek değil annen ve baban vardı.
beynimden vurulmuşa döndüm gözümdeki yaşlar bile dondu demek bunu bana yapar koruyucum dediğim adamdı
-onlar 3 hafta yoğun bakımda kaldılar kurtaramadık öldüler doktor bunları sana anlatmamamı soyledi yoksa travma geçirme olasılığın çok yüksekti
-sen benim hayatımı çaldın sen benim gözümün içine baka baka bana yalan söyledin seni bir daha görmek istemiyorum .
kalkmaya ueltenince kolumdan sıkıca tuttu benim
-hiç bir yere gidemezsin .
aniden ardaya bir sey olmuştu sanki arda değilde hiç tanımadığım birisi gibi davranmaya başladı
-dokunma bana senden nefret ediyorum dokunma
bağırışlarım butun odaları inletiyordu bu kadar kolaymı bir insanın hayatını çalmak bu kadar kolaymı benim hayatım çalındı ve ben hayatımı sil baştan başlamam gerekiyordu ve oyle de yapacam
bundan sonra her şey SİL BAŞTAN.....
EVET ARKADAŞLAR BU BÖLÜMÜ CANIM KUZENLERİM
MERAL,
ELİF ,
MELEK,
VE
MERVE YE İTHAF EDİYORUM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİL BAŞTAN
Teen FictionBom boş bir sayfa ve sil baştan başlayan bir hayat bölük pörçük hatırlanan geçmişler en sonunda yapbozlarin yerine oturup koca bir hayal kırıklığı...