ORDU:
20 yıl olmuştu.Koskoca 20 yıl.Kuzey'in Ordu'dan gitmesiyle yıldız yerle bir olmuştu. Koskoca yaylada tek başına herkesten uzak yaşıyordu. Arada bir Nahide ile Sefer çıkıyorlardı yanına. Poyraz her zamanki gibi işi düşerse peşindeydi ablasının. İki aileyi baristirip sevdiğine kavuşmak için perişan olmuştu ablasının peşinde. Yıldız ise kendi gibi kardeşinin de bir aşka kurban gitmesini istemiyordu.
İSTANBUL:
Kızlar ve Kuzey sulenin onları terk etmesiyle perişan olmuşlardı. Kuzey aldatılmaktan çok beş kuruşsuz kızlarıyla dışarıda kaldığına üzülüyordu. Tek çaresinin Orduya dönmek olduğunu anladığında içinde bir huzursuzluk hissetti. 20 yıl sonra hiç bir şey olmamış gibi dönmek kolay değildi.ORDU:
Kuzey kızlarıyla beraber Orduya gelmişti. Koca yokuşu yürüye yürüye baba ocağına vardılar. Kuzey babasının ona çok kızgın olduğunu biliyordu. Tüm cesaretini toplayıp ve kızları tembihleyip içeri girdiler. Onları ilk Emine karşılamıştı. Hasret giderirlerken arkadan Şeref Efendi geldi. İlk başta sert yapsada dayanamamisti torunlarına. Kuzeye her ne kadar sinirli olsada yaylanın anahtarını çıkarıp verdi eline. Pembe ise arabanın anahtarını vermişti.Yıldız o sabah içinde büyük bir huzursuzlukla uyanır. Kalbine öyle bir acı sağlanmıştır ki adeta nefes alamaz. Aldırış etmeden üstünü değiştirir ve ardından köye iner. Eve geldiğinde Hanife onu büyük bir sevinçle karşılar. Beraber Kahvaltı ederler. Yıldız tüm ısrarlara rağmen yaylaya geri çıkar.
YAYLA:
(Burası aynı evde ışık görüyor silahla eve dalıyor falan filan)
Nahide yıldızın yanından çıkıp karşı eve geçer. Kızlara yemek yaptıktan sonra oturup Kuzey ile dertlesirler.Kuzey: ee Nahide nasılsın ne var ne Yok.
Nahide: Valla bizde her şey aynı sana sormalı ne diye döndün buralara
Kuzey: Aldatıldım. Ortada beş kuruşsuz kaldım dönebileceğim tek ve en güvenli limana geri döndüm.
Nahide: İnsan yaşattığını yaşamadan ölmezmiş derler. Baban ne dedi
Kuzey: Alışıcaklar Nahide
Nahide: Bir kişi hariç...
Kuzey: Hiç mi kimse olmadı benden sonra.
Nahide: İsteyen çok oldu ama gitmedi kimseye hem de...
Kuzey: Hem de ne Nahide
Nahide: Bunu sana o söylese daha iyi olur.
Nahide ve Kuzey biraz daha konuştuktan sonra Nahide kalkar. Yıldızın evine gider. Yıldız her ne kadar istemese de merakına yenik düşer ve
Yıldız: Ne diye gitmiş?
Diye sorar
Nahide tüm konuştuklarını anlatır.
.
.
.
.
Nahide: ............ Ne zaman söyleyecen yıldız boncuğum
Yıldız: Hiç bir zaman yenge.Bilse ne olacak zaten olan olmuş.
Nahide: Sen bilirsin gülüm der.
Yıldızın bu zor zamanlarında ona bir tek Nahide destek olmuştur.
( Aralarında ise kuzeyi derinden etkileyecek bir sır vardır)
Oylamayı unutmayın. Lütfen yeni bölüm en kısa zamanda gelicek ve gerçek hikayeden biraz farklı, arada başka şeylerde var...