Onlar sarılırken bir araba yaklaşıyordu yaylaya. Sefer ile Nahide son dakika kararla yaylaya çıkmak istemişlerdi. Kuzey ile yıldız ise arabayı görmemişlerdi. Nahide önceden fark edip sefere ona dönmesini söyledi. Çünkü onları öyle görünce seferin delirecegini biliyordu.
Nahide: Seferüm bu baksana bana.
Sefer: Araba kullanıyorum Nahide noldu.
Nahide: Çok darıldum sefer.Dedi. Ve kollarını önünde bağladı. Sefer dayanamayıp ona döndü.
Sefer: He noldu nahidem. Söyle hayatım.
Nahide vakit kaybetmeden kornaya bastı. Kuzey ile yıldız bu sayede anlamıştı onların geldiğini. Hemen toparlandilar.Nahide: Hiç yüzünü göresim geldi kocacım.
Sefer: Allah'ım yarabbim.Deyip önüne döndü sefer. Arabayı evin oraya park edip indiler arabadan. Sefer şaşırmış ve kızmış , Nahidenin içinde ise kelebekler uçuyordu.
Yanlarına gittiler.Kuzey: Ooo hoşgeldiniz.
Sefer: Geldik geldik de senin ne işin var ulan bacımın yanında.
Kuzey: Ben şey ımm...Kuzey söyleyecek bir şey bulamamıştı.
Sefer: Sana sordum olum.
Dedi sefer bağırarak. Yıldız hemen atladı.Yıldız: Ben onun yanına geldim abi. O buradaydı.
Sefer: Ne diyon sen kız.
Yıldız: Öyle diyom.Yıldız ayağa kalkmıştı. Kuzeyinde elinden tutup kaldırdı. El ele tutustular. Kuzey şaşkınlık içindeydi. Hem seferden korkuyordu. Hem de yıldızın yaptığı bu haraket ile çok mutlu olmuştu. Sefer ne yapacağını şaşırmış. Nahide ise gülücükler atıyordu.
Yıldız: Biz Kuzey ile bir şeyleri tekrardan denemeye karar verdik. Her şeyi zamana bırakıcaz.
Yıldız dönüp kuzeye baktı aşık aşık . Kuzeyde aynı sekilde ona.
Yıldız: Benim ona ihtiyacım var. Onunda bana. Bana bir tek o iyi gelebilir. Kararımız net.Sefer: Sen ciddi misin yıldız.
Yıldız: Hem de çok abi . Kimse karışamaz. Karışacak,karşımızda duracak olanda umurumda değil.Sefer kuzeye baktı.
Sefer: Bacım doğrumu söylüyor lan?
Kuzey: Aynen öyle sefercim. Biz herşeye en baştan başlıyoruz. Yarım kalan her şeye. Kimse karışamaz.Bir süre sessizlik oldu ortamda herkes seferin ne yapacağını bekliyordu.
Sefer: Allahh be. Sonunda. Bir an olmayacak diye çok Korktum.Herkes şaşırmıştı. Çünkü kuzeyi dövmesini bekliyordu hepsi.
Nahide: Nasıl yani seferüm.?
Kuzey: En başından beri bunu bekliyorum ben. Aha bu kırmızı kafalı yüzünden pampamla ömür boyu küs kalacam diye çok korktum.Herkes kahkaha atmıştı.
Sefer koşarak ikisine sarıldı. Kuzeyin kulağına fisildamayi da unutmadı.Sefer: Çok mutlu oldum Kuzey. Evet ama yine aynı şeyleri yaşarsa Yıldız. Seni bu orduya gömerim. Pampa falan da dinlemem.
Kuzey kafa sallamakla yetinmişti. Biraz tırsıyordu açıkçası. Onun dışında da kimse duymadı.
Nahide de sarılmıştı ikiliye. Oda yıldızın kulağına fisildamayi unutmadı.Nahide: Çok mutlu oldum boncuğum. Doğru kararı vereceğine inanıyordum. İnşallah hep mutlu olun.
Deyip öpücük kondurmustu görüncesine.
Nahide: Hadiyin o zaman içeriye. Üşüdük biz.
Yıldız: Kurban olurum ben size.
Deyip karnını sevmişti Nahidenin.Sefer ile Nahide arkadan. Kuzey ile yıldız ele ele önden girdiler eve.
Yorum atmayı ve oylamayı unutmayın.
Sizi seviyorum.
Ayrıca bölüm çok güzeldi. Sonunda öpücüğü gördük. Zamanında Kuzey de yıldız gibi çekip opseydi bu kadar beklemezdik...😂😂😘👌💙