Yıldız içindekileri söylemişti şuleye belki de içinde sakladığı bütün her şeyi dökmüştü ortaya. Babasının olduğunu unutmuştu bir anlığına.
Yaşar: Bi dakka bi dakka. Ben anlayamadım ne demek bu yani??
Yıldız: Söyleyecek her şeyi söyledim baba başka bir şey kalmadı.
Yaşar: Sana yazıklar olsun. Sevgilinin karısıyla adam takaslıği yapmaya utanmıyon mu. Ayrıca gururunla aşkını takas ediyon öyle mi ?
Yıldız: Baba..
Yaşar: Nerde benim o yere göğe sığdıramadığım yıldız??Yıldız çok dolmuştu artık. Yaşadıkları yetmezmiş gibi birde yerin dibine girmişti. Sesini yükselmekten gözyaşları ile konuşmaya başladı.
Yıldız: Yeter baba. Yeter. Yoruldum bende . Benim kuzeyden başkasıyla olmayacağımı biliyon. Ayrıca o kadın kuzeyin sadece kağıtta karısı. Her şey birkaç aya bitecek belki de.
Yaşar: Yine de karısı.Dedi bağırarak.
Yıldız: Evet . Lanet olsun ki evet karısı hâlâ. Hani benim eski tanıdığım yıldız nerde diyosun ya. Yok o yıldız baba . Siz 20 yıl önce kendi dilekleriniz gerçekleşsin diye göğünden kaydırdınız o yıldızı. Siz kendi elinizle ittiniz onu bu yangına. Karşıma geçip bu adam seni sevmiyi ama nişanlanacaksın ona çok aşık olup 20 yıl boyunca da yanacaksın dediniz. Ben yoruldum ben senin her parladığında her sinirlendiğinde beni yakmandan yoruldum. Evlatlıktan reddetmekmis sen zaten beni 20 yıl önce kapının önüne koyup o dağ başına tıktığında sildin.Yaşar elini kaldırmıştı yıldıza . Tam vuracağı sırada ise hiç beklemediği biri tuttu elini . Kuzey. Herkes şaşırmıştı. İşin çığrından çıktığı belliydi.
Kuzey: Gerçekler bu kadar zoruna gitmesin yaşar efendi. Benim suçum kabahatim Çok büyük ama unutma sizin de benden aşağı kalır yanınız yok. Hep beraber siz çizdiniz bizim yolumuzu. Şimdi de geçip ahkâm kesmeyin karşımızda.
Yaşar çok sinirlenmişti. Elini çekti kuzeyin elinden. Yıldıza döndü sonra . Parmağını salladı yüzüne doğru.
Yaşar: Benim senin gibi bir kızım yok bundan sonra.
Çekip gitmişti yaşar. Yıldızda dayanamayıp çöktü dizlerinin üstüne. Kimse gidemedi başına. Şule çıkıp gitti mekandan. Kuzey yanına çöktü yıldızın. Yüzünü avucunun içine aldı.
Gözyaşlarını sildi.
Kuzey: Yıldızım üzülme. Yapma böyle.
Yıldız: Napacam ben Kuzey. 20 yıl önce seni kaybettim . Tam buldum dedim şimdi de ailemi kaybettim.
Kuzey: Yıldızım . Bir tanem. Sen kaybetmedin aileni . Ama böyle yaparsan ben kaybedecem bu gidişle. Çünkü benim ailem sensin kızlarım. Sizinle ayakta duruyorum ben sizin için. Sizden başkasına güvenmiyorum ben. Hadi kalk. Kalkda feridemizin kızımızın doğum gününü kutlayalım. Hadi kurban olam kalk ailem.Yıldız yumuşamısti kuzeyin bu sözleri ile. Onun desteği ile kalktı ayağa. Herkes onlara bakıyordu dolu gözlerle.
Yıldız: Hiç bir şey benim yüzümden mahvolmayacak bu gece. Sakın bu olaylar yüzünden eğlenmekten vazgeçmeyin.
Yıldız geçip masaya oturdu. Nahide de yanına geçmişti. Seferler kuzeyler bir masada. Kızlarla oğlanlarda bir masada oturuyordu. Ardından Feride geçti yıldızın yanına.
Feride: Yıldız abla bitirelim istersen doğum gününü. Senden daha değerli değil biliyorsun.
Yıldız: Kuzum benim eğlenin siz. Bugün doğum günün senin . Geçen mahvolmasın.
Feride: özür dilerim o zaman. Annemi ben çağırdım.
Yıldız: Özüre gerek yok. Bu senin en doğal hakkın. Üzme kendini. Annen o senin . Hadi devam edin siz.Parti bitmiş sıra hediye açmaya gelmişti. Feride tek tek açtı herkesin hediyesini. En sona tek bir hediye kalmıştı o da yıldızın. Feride paketi açtığında Romeo ve juliet kitabını gördü. Yıldıza döndü sonra. Yıldız da açıklamak için yanına gitti Feridenin. Ellerini tuttu.
Yıldız: Hatırlıyor musun ben size temizlik yaptırıyordum sonra sen benim odamda çekmeceleri temizlerken bunu bulmuştun . Sana orada insanlar hayallerini değil hayatlarını yaşıyorlar demiştim . Sen hep hayallerini yaşarsın inşallah . Bu kitap çok şeye şahit oldu hayatımda. Bana pek güzel şeyler yaşatmadı umarım sana yaşatır.
Sımsıkı sarıldılar. Feride kuzeye gel işareti yapmıştı çaktırmadan. Kuzey de gelip sımsıkı sarıldı onlara. Tabi kızlar dayanamayıp onlarda girdiler aile tablosunun içine. Herkes çok mutluydu. En çokta Nahide ... 😂😂
Açıkçası dünkü bölümde yıldızın ve kuzeyin yaşar karşısında susmasını pek yediremedim o yüzden bunu yazdım. Umarım beğenirsiniz. Oylamayı unutmayın.....
" Siz 20 yıl önce kendi dilekleriniz gerçekleşsin diye göğünden kaydırdınız o yıldızı.."
Yıldızın bu sözü söylemesini çok istiyorum...