Ya Olmazsa
BİZ BU HIKAYEYI 3 YAZAR OLARAK YAZICAZ melisa2534 ve Şevval ile beraber yazacağız. OKUNACAĞINA PEK İNANMASAKTA EN AZINDAN YAZARKEN EĞLENİYORUZ. ÖNEMLI OLANDA EĞLENMEK DEĞIL MI ? :) NEYSA DAHA FAZLA UZATMAYALIM IYI OKUMALAAAR (hikayeyi matematik dersinde yazıyoruz) :) :)
Ya olmazsa diye bi düşündüm fakat ne olduğuna , kim olduğuna henüz karar veremedim.Yalnız Değilim ama popülerdi Değilim yani belki popülerim zenginim ama tek istediğim "Aşk Dostluk ve Sevgi" her kız gibi
"İreeeeeem
"Ha efendim"
" Dakikalardır sesleniyorum ve duymuyosun"
Dakikalardır mı yine abartıyordu Doğa hep böyle yapıyordu bi izin vermiyordu hayal kurup düşünmeme. Doğa en yakın arkadaşımdı fakat bazen beni çok sinir ediyordu Annem öldüğünden beri Yanımda ve beni hiç bırakmadı aslında çok seviyorum onu DENGESİZSİN IREM DENGESİZ!
"Al işte yine yine ve yine İrem"
"Ben gidiyorum"
"Nereye"
"Bilmiyorum hava alıcam biraz"
" iyi tamam"
Hemen balkona çıkıp havaya baktım her zamanki gibi soğuktu dolabıma koşup siyah kazağımı siyah taytımı ve ayıcıklı şapkamı Alıp üzerime geçirdim merdivenlerden inip Kapıdan çıkacakken Fatma Teyze;
"İrem hanım yemeğe katılmayacak mısınız?"
"Hayır hava alıcam babama söylersiniz pek merak edeceğini zannetmiyorum ama"
Cevap vermesini beklemeden kapıyı kapatıp çıktım annem öldüğünden beri Fatma teyze bana yakın olmaya Çalışıyordu annemi çok severdi annemi küçükken o büyütmüştü anneannem ilgisizmişte ama ben onun bana yakın Olmasını istemiyordum ben kimsenin bana yakın olmasına izin vermiyordum bencilin tekiydim işte annem öldüğünden beri böyleydim. annemi çok seviyordum hemde çok neden ölmüştü ki neden kahrolası bu hayatta yalnız bırakıp gitmişti beni.Babam ise çok ilgisizdi annemin ölümünden sonra evede gelmezdi genelde, bazen ondan nefret ettiğimi Söylemek istesemde onu seviyordum ,tek yaptığım geceleri ağlayıp kendimi üzmekti.
Doğan'ın gıcık olduğu iç sesinden kurtulup kafeye girdim hemen oturmam için güzel ve kalorifer in yanında Olan bi yer, bulup oturdum
"Vay irem hayadır yoksun?"
"Aynen"
"Herzamanki dimi?"
"Her zamanki"
Mert kafede çalışıyordu maddi durumu pek iyi değildi ama çok iyi bir dosttu ona maddi yardım etmek istesemde o asla kabul etmezdi ama o bana manevi yardım olarak çok yardım ederdi eskiden beni sevdiğini söylemişti fakat ben ona arkadaş kalmamız bizim için en iyisi diyo konuyu değiştirmiştim belki hala seviyordur fakat onu üzemem ve Aşık Olacağım Kişiyi bekleyecektim....~tanıtım sonu~
TANITIM BITTI NASILDI? UMARIM BEĞENIRSINIZ EĞER İSTEDİĞİNİZ KONULAR VARSA YORUMA YAZABILIR VEYA BIZE MESAJ ATABILIRSINİZ.
İREMİ NASIL BULDUNUZ DAHA KARAR VERMDİK KIM OLUCAĞINA İSTEDİĞİNİZ KİŞİLERİ ÖNEREBİLİRSİNİZ AMA BIZIM TAVSIYEMİZ KENDİNİZ OLDUĞUNU DÜŞÜNMENİZ.
SIZLERI SEVİYORUZ💕 :)
-YAZAR
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ya Olmazsan |ASKIDA|
FanfictieSevgili okurlar Yeni yolumuzdaki Yeni Hikayemiz Biraz gerilim Biraz aşk umarım beğenirsiniz