~ 1 ~

122 5 4
                                    

   
  
   Biraz geri çekilip yerde yüzü kanlar içinde yatan adama baktım. Sinirden rengi koyulaşan gözlerimle gülümseyerek " Herşey  yeni başlıyor." Dedim.

   Hırsımı alamamış olacağım ki sırtına en kuvvetli tekmelerimden birini  daha attım. Adam  inleyerek ileri doğru sürünmeye çalışınca yanına çömelip saçından tuttum. Saçını hızla geriye doğru çekip elimdeki çakının soğuk demirini adamın kulağının arkasına yaslayıp  konuşmaya başladım.

  " Acı çekmen gerekiyor adi şerefsiz . Neden biliyor musun?"

  Cevabını o da ben de bildiğimiz halde cevabı ondan beklemiştim. Korkudan akan gözyaşlarına bakıp kısa bir iç çektim.

" Bi de ağlama zavallı gibi göt aptal. "

Kısa bir kahkaha atıp sinirle ona geri döndüm,

"Pardon pek küfür edemiyorum."

" Nerde kalmıştık. Ha ben sana ağlama  diyordum demi ? Eğer ağlarsan o akıttığın her gözyaşının bıraktığı ize kesik atacağım tamam mı seni küçük tacizci ?"

  Dişlerimi sıkarak söylediğim son cümleden sonra nefesini tutmaya başladı . Sanırım nefesini tutarsa ağlamayacağını sanıyordu.

  Onun ağlaması gerekiyor.  Canını yaktığı her çocuğun hırsını almam gerekiyor . Aptal polislerin aylardır yakalayamadığı piç kurusu işte karşımdaydı. Onun belası ben olacaktım. Bu değersiz yüzünden  hapse girmeye niyetim yoktu fakat ona ölümün beyaz ışığını gösterecektim.

  Geçmişte yaşadıklarım gözümde canlanmaya başladığında sinirle ,  önümde korkudan kaskatı yatan adama odaklandım.

  Saçını bırakıp  ayağa kalktıktan sonra önünde dikildim. Ondan biraz geri çekilip çelme takma ihtimaline karşı önlemimi alıp boş sokağa baktım.

     Adamı ters çevirip kollarını arkasında birleştirdim. Bilerek kollarına biraz daha yukarı doğru baskı uygulayıp canının biraz daha yanmasını sağladım. Boş sokakta acı çeken sesi yankılandığında yüz üstü olduğu için nerdeyse yere değmek üzere olan kafasını hızlıca asfaltın sert betonuna doğru çarptım.

  Adam dudaklarını birbirine bastırıp çığlığını gizlemeye çalışsada boğuk bir ses duyuldu.

   Tek omzuma düşen saç örgümün dağılmamasını sağlayan tek tokayıda çıkardığımda örgüm yavaşca açılmaya başlamıştı. Örgümü arkaya doğru itip adamın ellerini elimdeki tokayla bağlamaya başladım.

  Adamı zorla ayağa kaldırıp iri cüssesini evimin bodrumuna yönlendirdim. Eminim bu kadar hırpalamamış olsaydım beni tek eliyle yere düşürebilirdi. Tabi ben kickbox eğitimi almamış olsaydım.

    Biraz daha acı çektirip ondan sonra bırakmaya karar verdim.  Ne de olsa bolca vaktimiz var.

*********************

Böyle adamlara böyle davranmak gerek

Kendimi sadist gibi hissediyorum.   Kdkdkdnddn

Belki öyleyimdir...😈
 

BRUTAL ~ Chae young~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin