~3~

46 2 0
                                    

   "Hey Rosé ! İyi görünmüyorsun."

   Lisa'ya dönüp söylediği söz üzerine hafifçe gülümseyip,

"İyiyim Lis. Sadece birşey düşünüyordum.  Boşver önemli değil."

   Gözlerime daha dikkatli bakıp birşeyleri anlamaya çalışıyordu.  Ya da beni konuşturmaya çalıştırıyordu. Gözlerimi kaçırdım.

"Hadi ama Rosé . Ben sana her böyle baktığımda ilk gözünü  kaçıran hep ben olurdum."

    Uflayarak etraftaki gülüşüp kahvelerini içen insanlara çevirdim kafamı. Bu halimi gören Jisoo konuşmaya başladı ,

"Hey Lisa. Kızın üstüne gitmesine. Sonra isteyince anlatır. "  dedi.

   Jisoo unniye hayrandım. Her zaman duygularımızı en iyi anlayan oydu. Şimdide beni Lisa'nın çenesinden kurtarmıştı.

  Herkes yine kendi haline dönerken yine aklıma o aşağılık sapığa yaptığım işkenceler geldi. Acaba arkadaşlarım benim bu yönümü bilseler benden uzaklaşır mıydılar?

  Jennie'ye baktığımda elindeki telefona bakarak gülümsediğini gördüm. Birazcık rahatsız etsem sorun olmaz sanırım.

"Pişşt."

  Yüzünü telefondan kaldırıp, ne var dercesine baktı.

"Sevgilin mi?"

   Sırıtarak söylediğim cümle üzerine,

"Sanane chae ."  Deyip telefona geri döndü.  Üzülmüş gibi yaparak,

"Üzüyosun ama  "

  Beni takmayıp işine geri döndü. Şimdi, yıllardır sadece benim bildiğim işkenceleri , şimdi neden içimde tutamadığıma şaşıyordum. Birine anlatmak istiyorum. En uygun kişinin Lisa olduğuna karar verip ona döndüm.

"Lisa benimle eve kadar gelir misin seninle bir şey konuşmak istiyorum."

  "Biraz önce söylemek istemediğin şeyi mi?" Deyip önündeki kahveden bir yudum aldı. Ne yani trip mi atıyordu?

"Lisa seni kırdıysam özür dilerim gerçekten. Ama gerçekten önemli bir konu ."

"İyi tamam. "

   Kızlarla vedalaşıp yavaşça eve doğru yürümeye başladık. Sessizliği bozan ilk o oldu.

"Neyle ilgili? Birinin doğum günü mü var? Sana bir şey mi oldu? Ailene mi birşey oldu? Yoksa gidiyor musun ? Bu sessizliğin beni ürk..."

"Tamaam. Sakin ol biraz. Eve gidelim anlatıcam herşeyi ."

  Korkulu gözlerle kafasını sallayıp önüne döndü.  Bazen gerçekten şapşik olabiliyor. Kapıya yaklaşıp anahtarı deliğe soktum. Yerde kenarda adamın geçen gece ki kanı vardı. Onu sürüklerken akmış olmalıydı.

  Lisa'yı hızla oturma odasına çekiştirdim.

  "Sakin kalmama hiç yardımcı olmuyorsun Chae. Bu ne acele?"

"Gel otur Lisa."

Koltukta karşısına oturup,

" Lisa , bu anlattıklarımdan sonra umarım benden uzaklaşmazsın veya benden korkmazsın. Çünkü ben birşey yapıyorum ve bu  hiç normal karşılanacak bir şey değil. Aslında anlatmak yerine göstersem daha iyi olur."

  Ayağa kalkıp Lisa'nında kalkmasını bekledim. O da ayağa kalkınca önden yürümeye başladım. Bodrumun kapısını açıp yavaşça aşağı indik. Işıkları açmadan önce ona dönüp ,

BRUTAL ~ Chae young~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin