Gelen çığlık sesiyle küfrederek gözlerimi açtığım gibi mutfağa koştum.
"Jennie noldu?!
Titreyen elleriyle yerde cam kırıkları içinde yatan Tae'yi gösterdi. Koşarak yanına çömeldim.
"İyi misin ?!"
"İyiyim sadece ayağım kaydı." demesiyle suratını buruşturarak eline baktı .
Avucunda büyük bir cam parçası vardı ve kanıyordu.
"Tae hastaneye gidelim ben bunu dikemem çok kan kaybedersin. " dememle Jennie'nin bana dönmesi bir olmuştu.
"Sen tıp eğitimi almadın ki nerden biliyorsun dikmeyi?"
Tae'yle birbirimize bakıp ne uydursak diye düşünmeye başladık ve ben aklıma ilk gelen şeyi söyledim.
"Büyükannem hemşireydi. Sokakta düşüp başını yaran çocukların dikişini o yapıyordu. Bende baka baka öğrendim."
"Oha süpersin. Neyse hadi hastaneye gidelim."
Taehyung'a zaferle bakıp ayağa kalkmasına yardım ettim.
Hastaneye geldiğimizde Tae'nin elini gören hemşire hemen onu pansuman odasına çekiştirdi. Tae'nin elinin sarılmasını beklerken Jennie'nin yüzündeki endişeyi gördüm.
"Jennie sen ne zaman geldin eve?"
"Yarım saat falan olmuştu. Sonra Taehyung üst raftan tabak alırken ayağı kaydı ve tabakla beraber yere düştü."
Yüzüne muzip bir ifadeyle bakıp konuştum. "Ondan hoşlanıyor musun?"
Gözlerini devirip sakince konuştu. "Hayır be ne alakası var?"
Gülümseyerek "İstersen aranızı yapabilirim." dedim.
Tam cevap vereceği sırada Taehyung sargılı elini sallayarak bana seslendi.
"Rosé!"
Hemen ayağa kalkıp yanına koştuk . Jennie'nin benden önce yetişmesine gözlerimi devirip yanlarına gittim. Jennie,
"Çok acıdı mı ?"
Jennie'ye ciddi misin bakışları atıp onlarla beraber arabaya yürümeye başladım. Jennie'yi kaybediyorduk sanırım.
"Tae arabayı ben süreceğim . Sen tek elle sürme tehlikeli olur."
"Tamam."
Onlar arka koltukta sohbet ederken arkası bize dönük Lisa'yı ve Jisoo'yu gördüm. Korna çalıp arabayı kaldırıma yaklaştırdım.
Lisa gülümseyerek ön koltuğa bindi. Jisoo ise hala şaşkınca bakıyordu. Tekrar kornaya basıp Jisoo'nun transtan çıkmasına yardımcı oldum.Jisoo arka koltuğa Jennie'nin yanına oturup konuştu. "Senin yaşın tutuyo mu araba sürmeye ?"
"Tutmuyo . Ama Tae'nin eline cam girmişken ondan sürmesini bekleyemezdim."
Jisoo anladığını belli eden sesler çıkarıp Tae'ye döndü. "Ben Jisoo."
"Bende Taehyung . Memnun oldum. "
Lisa'da koltukta arkasını dönüp Taehyungla tanıştı. O sırada Jennie hepsine ölümcül bakışlar atıyordu. Onların bu haline gülüp Tae'ye sorumu sordum." Seni evine bırakayım mı ? Ne dersin?"
"İyi olur gerçekten. "
Tae'yi evine bırakıp bizim her zaman gittiğimiz kafeye sürdüm. İçeri girip en köşedeki masamıza oturduk. Siparişlerimizi almaya gelen garsona istediklerimiz söyledikten sonra Jisoo konuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BRUTAL ~ Chae young~
FanficPenseyi geri kulağına yerleştirip kulağına yaklaştım. "Cevap ver bana." Cevabı net ve kesindi. "Benim kızım yok. " Geri çekilip konuştum, "Hmm. Bu kadar net cevap verdiğine göre doğru söylüyor olmalısın. Sana inanmalı mıyım?" "Evet." ...