Merhaba bunu okuyan değerli varlık. Sen mutlu olmayı hak ediyorsun. Dünyanın bencil sözlerine kulak asıpta boş yere canını sıkma. Her ne kadar başkaları bencil olupta can yaksalar bile sen her zaman başkalarına umut ol .
İyi okumalar ;)___________________________
"Bela var."
••••••••••••••••
Chae young'dan
"Ne belası lan?"
"Aha geldi yine kabadayı Rosé. Yuppiii!"
Hızla arabama doğru yürürken sinirden ya sabır çekiyordum.
" Tae manyak mısın? Söylesene neymiş bela"
"Şu an bela yok desem ağzıma sıçcağın için hiç böyle bir şaka yapmayıp direk konuya giriyorum. "
"Zahmet olcak."
Telefonu arbadaki telefon sabitleme yerine asıp telefonu hopörlöre aldım. (Kesin yanlış yazdım mdmdndncn )
"Arabanda sinyal izleme cihazı var. Yani sen o arabayla nereye gidersen git izleniyo olacaksın. Sen içerdeyken takmış olmalılar. Rosé. Benim bilmediğim bir şeyler mi var?"
"İnan bana bende bilmiyorum Tae. "
"Şu dövdüğün amiplerden biri olmasın."
Bunun olma olasılığı kalp atışımı hızlandırsada sinir hissim daha kuvvetli oldu.
"Bu cihazı alan kişinin parası herhalde çok olmalı. Eğer öyleyse kendine başka kadın da tutabilirdi. Neden ben?"
Telefondan bir süre ses gelmeyince seslenme gereği duydum.
"Oppa orda mısın?"
Telefonun diğer ucundan hışırtı sesi gelmesiyle halâ hatta olduğunu anladım.
"Cha young . Aklımda birşey var ama sana da söyleyip ..."
"Söyle."
"Ufff... Üvey baban olmasından şüpheleniyorum. Aslında araştırsam o olup olmadığını bulurum ama biraz zamana ihtiyacım var."
" Peki . Sen araştır . Ben de arabayı evden daha uzak bir yere park edeceğim. Görüşürüz. "
"Görüşürüz."
Arabamı üç sokak aşağıdaki marketin yanına park ettikten sonra telefonumu cebime koyup arabadan indim.
_________________ Geçmişten kesit...
Sevgili günlük,
Kardeşim Alice çok sessiz. Benimle hergün neşeyle koşup oyunlar oynayan minik kardeşim , bu sıralar kendi sessizliğine gömülmüş durumda. Onun için her gece ağlıyorum günlük biliyor musun? Ya benimle küstüyse. Ben ona ne yaptım günlük ?
Ya artık benimle konuşmazsa ... ben o olmazsa kiminle oynarım ? Birimiz ağladığında birbirimizin gözyaşını nasıl sileriz?Babama soruyorum. Büyüdüğü için böyle diyor. Ben büyürken böyle miydim günlük ? Değildim demi. Hoşçakal günlük. Alice'e dondurma alacağım belki o zaman benimle konuşur.
Yazmaktan buruşmuş parmak uçlarıma bakıp ayağa kalktım. Üstünde hello kitty'li resim olan kumbaramı açıp içinden 1$ aldım. Alice'in en sevdiği kakaolu dondurmadan alacağım. Anneme haber verip en yakın markete gittim.
Kasadaki market sahibiyle babam bir şey konuşuyorlardı. Onlara görünmeden kenardan dinlemeye başladım.
" Eri bu yaptığın hiç doğru değil . Seni eski dostum olduğun için ihbar etmeyeceğim fakat sana artık eski gözle bakmayacağımı da bil..."
İçeri girmemle susmuşlardı. Dışardaki dolaptan aldığım dondurmayı kasadaki amcaya gösterip parayı kenara bıraktım.
Ben dışarı bakışlarının halâ üstümde olduğunu hissedebiliyordum. Marketten uzaklaşırken ordan duyduğum son ses kasadaki adamın sesiydi,
"Eri sakın !!"
Ve üvey babamın gür kahkahası.
_______________________ Günümüz...
Hızla derin bir nefes alıp yataktan doğruldum. Kabustu . Ama yaşadığım şeylerdi. Elimle alnıma yapışmış saçlarımı düzeltip lavaboya gittim. Yüzüme baktığımda şaşkınlığım arttı. 2 saat spor yapsam bu kadar uyanık hissedemezdim. Yüzümü yıkayıp yatağa oturdum.
Saate baktığımda saatin dört buçuk olduğunu gördüm. Bu saatte uyanık olma ihtimali düşük olsa da mesaj attım.
Kime: Çapkın uzaylı
- Bir ipucu bulabildin mi ?
Telefonu yatağın yanındaki küçük masanın üstüne koyup kafamı yatak başlığına yasladım.
Bir süre sonra mesaj sesiyle irkilsem de bozuntuya vermeyip telefonu elime aldım.Kimden: Çapkın uzaylı
- O adAmdan hiçbir iz bulamadım . Sanki toz olup uçmuş
-AyrıCa bu saatte nİye ayaktasın bir şey mi oldu??
Kime : Çapkın uzaylı
-Endişlenme sadece kabus gördüm
- Uyanmışken sorayım dedim. Sen niye uyanıksın oppa ?
Kimden: Çapkın uzaylı
- Yarın okuLda hep boş dersler falan var anlarsın ya. Okula gitmeyeceğim yarın
- BiDe kahve içmiştim UykU tutmadı.Rum
Kime: Çapkın uzaylı
-Anladım
-Neyse by by
Kimden : Çapkın uzaylı
- BY bYYY
Ekrana garip garip bakarken niye böyle tuhaf yazdığını anlamamıştım.
________________________
Mesajı alan oldu mu ? 😉 Bence gayet bariz
Kdkdndndndnd
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BRUTAL ~ Chae young~
FanfictionPenseyi geri kulağına yerleştirip kulağına yaklaştım. "Cevap ver bana." Cevabı net ve kesindi. "Benim kızım yok. " Geri çekilip konuştum, "Hmm. Bu kadar net cevap verdiğine göre doğru söylüyor olmalısın. Sana inanmalı mıyım?" "Evet." ...