İyi okumalar. Oy ve yorumlarınızı bekliyorum.
♕
Özel Fransa Bilim ve Sanat Lisesi'nde hareketli bir gündü. Öğrenciler kendi aralarında konuşuyor, birbirlerine telefonlarından bir şey gösteriyordu. Okulun bahçe kapısından içeriye girenler adımını attığı gibi büyük bir olay olduğunu anlayabiliyordu. Tüm okul çalkalanıyordu.
Bridgette etrafa bakarak okula ilerlerken iki kız yanından koşa koşa okula girdi. Çok heyecanlı görünüyorlardı. Kızın kaşları çatıldı. Bugün okulda önemli bir şey vardı da o mu bilmiyordu? Onun bildiği bugün sıradan etkinlik günlerinden birisiydi. Saf bakışlarını ne olduğunu anlamak için insanlardan ayırmıyordu. Tam o sırada üç erkek yanından konuşarak geçerken kulak kabarttı.
"Ne abarttılar, alt tarafı bu okula geldi çocuk."
"Yakışıklı olsa bir şey demeyeceğim!" Duyduklarıyla sessizce güldü. Belli ki okula yeni bir çocuk gelmişti. Kızların heyecanına, erkeklerin kıskançlığına ve okulda daha sabahtan bu kadar konuşmaya yol açtıysa ya çok zengindi ya da ünlüydü.
"Ünlüyse de zengindir Bridgette..." diye kendi kendine mırıldandı. Ardından omuz silkip okula doğru yürüdü. Kapıdan girince sağ taraftaki kız topluluğu ve çığlıklarla yüzünü buruşturdu. Gürültüye hiçbir şekilde katlanamıyordu. Hızlı adımlarla oradan uzaklaşırken sol tarafında ve az ilerideki koltuklarda oturanlara baktı.
İlk defa gördüğü bu sahneye gözlerini kırpıştırarak yine baktı. İnanamayarak yanlarına ilerledi. Amberly, Sandy, Felix, Carl ve en önemlisi Claude bir aradaydılar. Amberly ve Sandy'nin yan yana oturuyor olmasına mı yoksa Felix, Carl ve Claude'un aynı ortamda kavga etmeden duruyor olmasına mı şaşırsa bilemedi.
Yanlarına geldiğinde şaşkınlıkla konuştu. "S-selam..." Bridgette'e karşılık vermeyen sadece iki kişi vardı. Amberly ve tabi ki Felix.
Önemsemeden Felix'in yanındaki boş yere geçti. Hepsi sinirli bir şekilde kız topluluğuna bakıyordu. Bridgette merakla onların baktığı yere baktığında sarı saçlı, gülen bir çocuk gördü. Yeni gelen çocuk o olmalıydı.
"Yeni gelen o mu?" diye sondu merakla mavi saçlı kız. Claude sinirle konuştu. "Bridgette bile öğrenmiş. Ne varsa şu salakta..." Claude'un dedikleriyle kaşlarını kaldırdı. 'Bridgette bile mi?' diye düşündü. Evet, her şeyden en son haberi olan oydu belki ama bu biraz...
"Evet, Louis Silvain." Sandy arkadaşının sorusuna düzgünce cevap verince Bridgette Sandy'e gülümsedi. Amberly alayla güldü. "Silvain'miş! Budala olmalıydı soyadı. Asalet görmüyorum."
"Katılıyorum." diyen Carl'dı. "Ondan hoşlanmıyorsunuz anlaşılan o ki. Tanıyor musunuz?" Felix, Bridgette'in Louis hakkında bu kadar soru sormasından rahatsız olup sırtını iyice dikleştirdi. Merak edecek başka bir şey mi kalmamıştı da bu pisliği soruyordu?
"Kendisini Felix hariç hepimiz ortaokuldan tanıyoruz. Felix maalesef ki daha uzun süredir tanıyor." Sandy diğerlerine kıyasla en sakin olan kişiydi. "Çok iyi tanıdığımız için de gram hoşlanmıyoruz." Bridgette anladığını belli edecek şekilde kafasını salladı ve kalabalık içindeki çocuğa baktı.
Sarı dağınık saçları ve uzaktan bile pırıl pırıl parlayan yeşil gözleri vardı. Yüz hatları sert olsa da sert biri gibi görünmüyordu. Tam tersine onunla ilgilenen tüm kızlara samimi bir şekilde konuşuyordu. Ayrıca fazlasıyla flörtöz görünüyordu.
Bridgette ona dönen bakışlarla irkilip önüne döndü. Çocuğa o kadar çok bakmış olmalı ki çocuk rahatsız olup ona dönmüştü. Ellerini önüne alıp kafasını eğdi ve parmaklarıyla oynama başladı. Çocuğun hala ona baktığını hissediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
q u e e n [miraculous pv] •Yenilenen Bölümler•
Fanfiction•Bölümler yenilendikçe yayınlanıyor. 36. Bölüme kadar yenilenecek ve sonrasında yeni bölümlere başlanılacak.• "Eğer bir şeye değer veriyorsan fedakar olursun..." ~ ♕ Miraculous 2D hikayesidir, karakterlerimiz Bridgette ve Felix. ♕ Hikayedeki Mucize...