Dzień pierwszy: "Laura..."

769 41 0
                                    


Laura Pov

Powoli otworzyłam oczy lecz ponownie je zamknęłam, ponieważ zbyt jasne światło spotkało się z moimi oczami. Mrugnęłam kilka razy i ponownej je otworzyłam.

Moja głowa pękała, jej ból był nie do zniesienia. Podniosłam się do pozycji siedzącej i rozejrzałam się po pomieszczeniu, w którym się znajdowałam.

Była to sypialnia, duża sypialnia cała w jasnych barwach. Lekko przekręciłam głowę i spojrzałam przed siebie. Obok mnie leżała ta sama dziewczyna przed którą wczoraj tańczyłam.

Nie pamiętałam nic, ostatnią rzeczą jaką przyswoił mój mózg jest taniec z tą kobietą.

Natychmiastowo wstałam z łóżka, miałam na sobie jedynie bieliznę. Natychmiastowo podniosłam koszulkę leżącą na podłodze i założyłam ją.

Kiedy już chciałam wyjść z sypialni usłyszałam ten głos.

- Poczekaj chwilę.- powiedziała podnosząc się do pozycji siedzącej.

- Nie mogę, naprawdę muszę już iść.- powiedziałam.

- Powiedz mi chociaż jak masz na imię.- powiedziała wlepiając we mnie swój wzrok.


Nie chciałam aby ta kobieta wiedziała o mnie cokolwiek, w końcu po co jej to było? Jednak kiedy zobaczyłam jej błagające o odpowiedź spojrzenie musiałam odpowiedzieć.

- Laura, a teraz muszę już iść. - powiedziałam wychodząc z sypialni.

Pośpiesznie znalazłam swoje spodnie od munduru oraz buty. Założyłam je i wyszłam z dużego domu kobiety zamykając za sobą drzwi.

Ze spodni wyjęłam telefon i zadzwoniłam po taksówkę, która zjawiła się na miejscu po kilkunastu minutach.

Wsiadłam do pojazdu podając mężczyźnie adres pod który ma pojechać. Usiadłam wygodnie na fotelu próbując przypomnieć sobie cokolwiek z minionej nocy.

"Jestem Michelle Dixon."

W mojej głowie usłyszałam te słowa, domyśliłam się, że tak nazywa się ta kobieta jednak więcej nic nie udało mi się przypomnieć.

Po kilkunastu minutach jazdy zapłaciłam mężczyźnie i wysiadłam z pojazdu. Weszłam do budynku otwierając drzwi kluczem i wsiadłam do windy. Wcisnęłam numer 7 i pojechałam na górę.

Wysiadłam z windy i otworzyłam drzwi od mojego mieszkania. Weszłam do środka i natychmiastowa weszłam do kuchni i sięgając z jednej z szafek tabletki na ból głowy, wzięłam jedną z nich i popiłam ją wodą.

Weszłam do salonu i położyłam się na kanapie. Chwilę później zasnęłam.

Michelle Pov

Przez kilka minut siedziałam na łóżku aby ogarnąć wszystko w głowie. Nie pamiętałam co się działo  podczas minionego wieczoru, zdecydowanie przesadziłam z alkoholem.

Ponownie rozejrzałam się po pokoju. Powoli wstałam z łóżka i podeszłam do drzwi balkonowych. Otworzyłam je i wyszłam na zewnątrz.

You Changed Me (GirlxGirl)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz