#4

662 13 10
                                    

KARO

KARO opis: jak widzicie będzie konkurs już niedługo

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

KARO opis: jak widzicie będzie konkurs już niedługo. Trzeba będzie kupić coś na EKIPATONOSI albo WERSOW.COM pod tym postem napiszcie że ,,biorę udział'' i numer zamówienia a ja 25kwietnia wybiorę zwycięzcę a co będzie można wygrać dowiecie się dwa dni przed wynikiem konkursu.
Trombabomba,frizoluszek,wersow i 200tys. innych użytkowników.
Zobacz komentarze 150tys.
Marlenaka4: Biorę udział numer zamówienia 1546.
Wirka256: Biorę udział numer zamówienia 2745.
Trombabomba: Kurcze siska nie wiedziałem że aż tyle osób będzie chciało haha.
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
🌸🌸🌸🌸🌸🌸17:00🌸🌸🌸🌸🌸🌸
Jesteśmy właśnie po nagrywarkach do mnie więc postanowiliśmy razem z Davidem pójść do naszego kina domowego i oglądnąć dom z papieru ostatni odcinek.
- Oglądałeś już wcześniej ,,DOM Z PAPIERU''? - Zapytałam
- Tak i naprawdę bardzo mi się spodobał.
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
🌸🌸🌸🌸🌸🌸24:00 🌸🌸🌸🌸🌸🌸
Skończyliśmy właśnie oglądać netflixa dużo seriali oglądneliśmy.
- Dobra zostajesz u nas czy jedziesz do tamtego domu? - Zapytałam.
- Kurcze no nie zabardzo chce tu zostać no wiesz jeszcze inni pomyślą że wiesz że jesteśmy parą. - Zaczerwienił się.
- Hahah niech sobie myślą. Zapóźno już na jechanie do domu.
- Dobra zostaje. *Dał mi dziubaska*
- O kurcze nie spodziewałam się. 😅
Poszliśmy do mojego pokoju akurat mój pokój był duży no może nie tak duży jak werki i Karola ale trochę mniejszy ale napewno nie był taki jak mieli poprzednio Karol i Werka.
- Dobranoc - powiedziałam.
- Dobranoc.
🌸🌸🌸🌸🌸🌸7:00🌸🌸🌸🌸🌸🌸
Wstałam poszłam do kuchni jak zwykle wsumie teraz bardzo wcześnie wstałam jak nigdy dotąd. Już jutro mamy lot nie mogę się doczekać wkońcu zobaczę rodzine, przyjaciół i...chłopaka Adama.
🌸🌸🌸🌸🌸🌸12:00🌸🌸🌸🌸🌸🌸
- David wstawaj przynisołam ci śniadanie.
Ale go już nie było pewnie już pojechał do tamtego domu wkońcu się myłam jak mogłam zauważyć.
- Kurczaki pieczone hejka co tak ładnie pachnie ?- Zapytał się Patecki.
- Śniadanko. Chcesz bo ja już nie zjem?- Odpowiedziałam
- Jasne że tak. A tak wogule masz chłopaka? Bo nigdy nie wspominałaś.
- Tak mam ma na imię Adam jest młodszy o kilka miesięcy.
- A to on z którego miesiąca jest? Bo ty chyba z lipca tak?
- Tak ja z lipca on z grudnia a dokładnie z 20 grudnia.😊- Wogule cieszę się że już jutro wracamy. Wkońcu będę mogła zobaczyć mojego chłopaka, rodzinę i znajomych.
- No ja też.
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
Jakbyście nie wiedzieli że Karolina ma chłopaka to byście pomyśleli że zajdzie  coś pomiędzy Davidem a Karoliną?

♥️ Siostra Tromby. Pewna Przygoda Dziewczyny. ♥️Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz