#5

534 12 0
                                    

   Pisze to dla was o 00:41 jak coś źle napiszę to nie piszcie bo już jest trochę późno więc no.
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸14:00🌸🌸🌸🌸🌸🌸
Dwie godziny spędziłam na patrzeniu mojego filmiku razem z Arkiem siedzieliśmy patrzyliśmy czy wszystko jest w porządku czy nie ma gdzieś jakiegoś błędu i no naprawdę przez te dwie godziny trochę przsypiałam ale to nic. A po zamontowaniu filmu pojechałam do David bo mi był potrzebny do nagrywek.
- Hej jest David? - zapytałam
- Hejka chyba jest zaraz się zapytam Alvina. - Odpowiedziała Monia. - Wejdź co będziesz tak stała.
- Alvin jest David? - Zapytała Monia.
- Nie pojechał do Werki ponieważ mają coś tam nagrywać. - odpowiedział Alvin.
- No jak sama słyszałaś pojechał.
- No słyszałam dobra może piotrullo jest wolny. Pa - odpowiedziałam i poszłam ale jeszcze nie do samochodu ponieważ Monia mnie zatrzymała.
- A wogule to o której mamy lot do Polski?
- O 13:20 a co Werka ci nie powiedziała? - Zapytałam
- Powiedziała ale nie zapamiętałam - zaśmiała się Monia.- Pa.
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
*W domu ekipy w LA *
- Hej piotrullo jesteś teraz wolny? Bo chce nagrywać a David gdzieś pojechał z werką.- zapytałam się.
- Hej karo tak jestem wolny chyba 1godzine bo później Karol chce coś nagrywać chyba z całą ekipą. - Odpowiedział Piotrullo.
- No to chodź idziemy.
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸,,FILM KAROLINY'' 🌸🌸🌸
Hej witajcie na moim kanale ja jestem karo a jeśli jeszcze nie subskrybujesz mojego kanału to kliknij ten czerwony przycisk wtedy stanie się szary. Ten film będzie nietypowy taki inny niż zawsze. Jak wy to widzicie to już jesteśmy w Polsce. Jutro czyli 20 kwietnia lecimy do Polski bardzo się cieszymy że wracamy ponieważ ja już się stęskniłam za rodziną, znajomymi i chłopakiem. Ale to teraz nie o tym mowa. Mowa o tym że 25 kwietnia są wyniki konkursu które organizuje i do wygrania jest: Dwa dni w domu ekipy, wybrana rzecz z ekipatonosi albo wersow.com, włam na Instagrama, oraz dowolny sklep z jakieś galerii i tam coś kupie.
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸18:00🌸🌸🌸🌸🌸🌸
Siedzliśmy w salonie i rozmyślamy.
- Kurcze a jak to już ostatni dzień to może chodźmy oglądnąć coś na netflixie w naszym kinie domowym?- podsuną pomysł Patecki.
- Ej świetny pomysł - odpowiedziałam - no to jaki serial oglądamy?
- Może riverdale? - Podała werka
- Spoko to idziemy oglądać.
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
🌸🌸🌸🌸🌸🌸8:00🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
Oglądaliśmy całą noc ja zostałam tu ponieważ musiałam filmik wrzucić na YT  po wrzuceniu filmika poszłam budzić wszystkich ponieważ za 5 godzin mamy samolot a niektórzy długo się pakują, ubierają, malują, stroją się.
Ale oni już byli w kuchni a walizki były już pod drzwiami wejściowymi.
- No hejo siostra co tak stoisz dawaj chodź tu.- Pomachał do mnie trąba.
- Czemu tak wcześnie powstawaliście przecież lot mamy na 13:20. - Zdziwiłam się.
- Co ty bredzisz lot mamy na 9:50.- zaśmiał się Karol.
- Dawać jeszcze ostatni raz skaczemy do basenu. - Zaproponował Krzychu.
- Dawać tylko nie ja bo się trochę boje- powiedział majkel.
- Dajemy wszyscy po kolei.- powiedziałam i pierwsza wskoczyłam do wody i przyokazji zamoczyłam ubrania.
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸W następnej części............................... jak myślicie co będzie?

♥️ Siostra Tromby. Pewna Przygoda Dziewczyny. ♥️Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz