🌸🌸🌸🌸🌸🌸 23:00🌸🌸🌸🌸🌸🌸
Była już 23 razem z całą ekipą postanowiliśmy oglądnąć dom z papieru na netflixie oczywiście.
- No dobra to kto jutro wstaję rano i pozmywa naczynia?- Zaśmiał się Karol.
- Rób losowanie. - odpowiedziałam.
- Dobra kto wygra w losowaniu to zmywa naczynia - Odpowiedział Mateusz Tromba.
Pierwsza odpadła Marta.
Drugi odpadł patec.
No i nie zgadniecie kto wygrał.......Tromba. Ale on ma szczęście najpierw przegrał ze mną zakład teraz to ciekawe co później przegra jak zgadnę to przegra o marcysię rozstaną się jak wrócimy do Polski.
- No to o której mam wstać- zapytał.
- O.............8:00. - Odpowiedziałam
- No dobra.
Skończyliśmy oglądać dom z papieru około godziny 2:20 i odrazu poszliśmy do swoich pokoi ja poszłam spać o 4 tak dobrze słyszycie o 4 ponieważ jeszcze nagrywałam instastory.
🌸🌸🌸🌸🌸🌸8:00🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
▶️➖➖➖➖POV.TROMBY➖➖➖◀️
Wstałem o 7:50 umyłem się, ubrałem i poszedłem do kuchni żeby pozmywać jak widziałem instastory Karoliny to zapewne myśleliście czemu robiliśmy takie losowanie o tóź to codziennie o 23:00 robimy losowanie kto ma zmywać naczynia rano no i dzisiaj wypadło na mnie ehhh. 🙄🙄 No trudno. Ale i tak już tylko kilka dni zostało i wracamy do Polski.
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
🌸🌸🌸🌸🌸🌸11:00🌸🌸🌸🌸🌸🌸
🌸🌸 INSTASTORY KAROLINY🌸🌸
Hejka moi obserwatorzy już za kilka dni przylatujemy do Polski i ja zrobię taki specjalny odcinek z wami widzami jeszcze nie wiemy o której mamy lot ale wiadomo że to już 20 kwietnia. Więc robię specjalnie dla was konkurs na którym można wygrać a nie powiem ponieważ to jest NIESPODZIANKA. Więc jeśli chcesz wygrać to kup coś na EKIPATONOSI albo WERSOW.COM to story też będzie jako post więc pod najnowszym postem napiszcie biorę udział i numerek zamówienia.
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
*Puka do domu reszty*
- Hej karo co tam?- Zapytała się Klaudia.
- Hej jest może David?- zapytałam.
- Tak zaraz go zawołam wejdź najlepiej do środka.
,,David Karolina przyszła do ciebie'' - zawołała Klaudia.
-Hej Karolina co tam?- Zapytał
- Hej no mieliśmy nagrywać odcinek do mnie.
- A no tak już idę po kamerę i idziemy nagrywać. 🙂 - zorientował się David.
- Cieszę się już czekam.
David poszedł po kamerę a ja czekałam na niego na dworze.
- Jestem już - powiedział David.
- Spoko to lecimy do nas- odpowiedziałam.
Kręciliśmy film w którym też powiedziałam o tym konkursie.
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
Jak myślicie co będzie do wygrania w konkursie Karoliny? Następny rozdział dziś wieczorem. 🙂
CZYTASZ
♥️ Siostra Tromby. Pewna Przygoda Dziewczyny. ♥️
ContoKarolina ma 22 lata. Miesiąc temu wprowadziła się do domu ekipy a 13marca poleciała z nimi do Stanów a dokładnie do Los Angeles. Karolina jest siostrą Tromby.