Benjaminin nk
Mä nojaan hallin seinään kun Anna on mun edessä, se huutaa mulle taas vaihteeks. -Sä et voi jättää mua! Anna sanoo ja mä otan askeleen sitä kohti: -Sano mikä mua estää, jos mä en oo sun kaa viittä minuuttia sä oot ihan raivona. Mä sanon munkin äänen voimakkuus nousee. -Jos sä jätät mut, kaikki sun salaisuudet vuotaa instaa ja snäppiin ja tiktokkiin. Anna sanoo ja sen ääni on muuttunu, se ei oo enää se epätoivonen vaan luulee olevansa niskan päällä. -Mitä sä muka kertoisit? Mä kysyn. -Sun polttamisesta ja siitä että se olit sä joka poltti koulun roskikset. Anna sanoo ja kattoo muhun. -Ota tai jätä. Anna sanoo ja lähtee kävelemään kohti sen Jopoa. Mä juoksen sen perään ja huudan -Eiks hyvän tyttöystävän pitäis kuitenkin kattoo poikaystävänsä treenejä. Anna kääntyy ja luo taas sen Barbie hymyn kasvoilleen ja huutaa: -Totta kai, kulta! Mä tiiän että se vihaa jääkiekkoa. Kun mä meen takas sisälle koppikäytävällä Jasmiini, Kassu ja Tessa seisoo. Voi luoja! Jasmiini on keskittynyt Kassuun, mutta Tessa kattoo muhun kun hukkuva pelastusrengasta. -Noi kaks on kyllä aika tapaus. Mä sanon hiljaa. Siitä on nyt kaks viikkoa kun Jassu ja Tessa kunnolla tutustu ja Tessasta on tullu meijän porukan jäsen. Anna ei vieläkään siedä kunnolla Tessaa joten mä nojaan sen viereen seinään. Treenit alkaa vasta tunnin päästä joten kyl me ehitään tyttöjen kanssa jutella. Tessalla on ihana hymy ja sitäkin ihanammat silmät, niissä on montaa eri sinisen sävyä. -Benjamin? Tessa sanoo ja mä vastaan: - Mitä sä sanoit? Tessa naurahtaa ja mä ahmin silmilläni sen silmiä ja hymyä. -Että, mitä paikkaa sä pelaat. Tessa sanoo ja sen hymy saa sen silmiin loistoa. -Mä oon keskihyökkääjä ja joukkueen kapteeni. Mä sanon ja Tessa hymyilee. -Vau! Ihan että kapteeni! Se sanoo ja mä virnistän. -Hei pojat! Koppiin nyt! Meijän valkku sanoo kun kävelee meidän ohi. Kassu kumartuu antamaan Jassulle pusun poskelle. Mä ja Tessa katotaan toisimme ja pidätellään naurua. Mä kummarrun myös ja mun sydän hakkaa, näin lähellä Tessaa olo on kuin huumetta. Mun huulet tuskin hipaisee sen korvaa kun mä kuiskaan: -Onks noi pari? Yht äkkiä musta tuntuu idiootilta, kuka tekee näin tytölle jonka kanssa ei ees seurustele. Tessa tuoksuu vaniljalle ja vadelmalle, paljon paremmalle kuin Anna kalliiden hajuvesiensä kanssa. -Kassu mennään! Mä sanon ja tartun parasta kaveriani kädestä ja kiskon sen perääni. Jasmiini ja Tessa katsoo meihin päin, Tessan poskilla on kevyt puna kun se hymyilee mulle. Sen ponnari heilahtaa kun ne Jasmiinin kanssa kääntyy ja alkaa kikattaa. -Sä oot nii kusessa Tessaan. Kassu sanoo ja vetää hupparin päältään. -Jätitsä jo Annan? Kassu kysyy kun mä tartun pukkarin oveen. -En, se uhkas käräyttää mut. Mä sanon. -Mut sä ja Tessa tykkäätte toisistanne todella. Kassu sanoo ja taputtaa mua olalle ennen kuin astuu pukkariin. Pokkarissa haisee hiki ja kaikki vaihtavat vaatteitaan, kun mä solmin mun luistimia mua vasta päätä istuva Anton puhuu puhelimessa sen tyttöystävän Jessican kanssa. Anton kuulostaa tosi rakastuneelta ja puhuu Jessicalle ihan eri tavalla kun mä Annanlle. Mua ei kiinnosta Anna, mut emmä voi sitä jättääkään. Hymy nykii mun suupieliä, kun mä mietin itteni puhumassa puhelimessa Tessan kanssa. Anton lopettaa puhelun ja huomaa että mä tuijotan sitä -Eiks sulla itselläsikin oo tyttökaveri? Se sanoo ja nousee seisomaan. -Joo, Anna. Mä sanon hiljaa ja Kassu vilkaisee mua. Kun me päästään jäälle mä nään katsomossa Jassun ja Tessan, mutta Annaa ei näy. Se siitä hyvästä tyttöystävästä. Jessica kävelee tyttöjen luo ja mä jään tuijottamaan vahingossa Tessaa, pähkinän väriset hiukset on ponnarilla ja se hymyilee. Jassu kietoo käden sen kaulaan ja nojaa siihen. Tessa kattoo jäälle ja vilkuttaa mulle. Mä vilkutan sille enne kun jatkan luistelemista, varmasti puna poskilla. Mä jarrutan Kassun viereen ja mutisen: -Muista nyt sitten leveillä kun muijas on kattomassa. Kassu vilkaisee katsomoon ja huomaa Jassun. Puna nousee sen poskille ja se kohentaa sen ryhtiä. -No onhan sulla Tessa tuolla. Se sanoo ja mäkin vilkaisen sinne. Se on virhe, koska Tessan huulilla leikkii hymy ja mun katse lukittuu sen huuliin. Ne näyttää pehmeiltä ja mä mietin miltä ne tuntuis mun omia vasten. Mä käännän katseen pois ja takaisin eteenpäin. Treenien jälkeen ja vaihdettuamme vaatteet Jassu ja Tessa odottavat meitä aulassa. Kassu heittää nahka takin olkapäälleen kävellessään Jassun luo ja heilauttaessaan kätensä tämän olkapäälle. -Sähän oot hyvä! Tessa sanoo mulle ja mä kohautan mun olkapäitä. Me katotaan toisiamme silmiin ja hymyillään. Jassu ja Kassu on ihan omassa maailmassaan. Mä lasken mun käden Tessan olkapäälle kun mä kuulen Annan äänen: -Jumalauta, mitä sä teet sen muijan kanssa! Mä katon siihen ja se seisoo sen puhelin kädessään.
words: 748
YOU ARE READING
Paha poika ja hyvä tyttö
RomanceTessa on tyttö jolla on vain muutama kaveri, eikä hän ole koskaan tehnyt mitään pahaa. Benjamin on paikallisen jääkiekkojoukkueen kapteeni ja koulun suosituin poika. Benjamin ei ole opettajien suosiossa ja omistaa muutenkin pahan pojan maineen. Mi...