Tessan nk
Joku koputtaa mun ikkunaan ja mä hätkähdän hereille avaamaan sen, siellä portaisiin nojaten seisoo Benjamin, mä meinasin jo paiskata ikkunan kiinni, mutta se sanoo: -Tessa, puhutaan. Mä en sano mitään kun se nostaa itsensä mun huoneeseen. Heti kun laitan ikkunan kiinni Benjamin kietoo kädet mun ympärille, miettimättä mitään mä halaan sitä takas ja unohdan kaiken. -Anna anteeks kaikki! Benjamin mumisee hiljaa mun hiuksia vasten. Benjaminin tuoksu, kädet jotka pitää mua, äänen hellyys, mä muistan miks se on saanu mun pään nii sekasin. -Benjamin, sä sanoit että sä inhoot mua. Mä sanon ja katon sen silmiin, se on iso virhe nyt mä en voi kääntää katsettani. -Mä en tarkoittanut sitä yhtään. Benjamin sanoo ja kattoo suoraan mua silmiin. -Mites ne muut? Mä sanon, mutta mun ääneen hiipii kuitenkin anteeksi antavampi sävy. -Se olin mä ennen, sillon mulle oli tärkeintä se oliko sulla kaunein tyttöystävä ja teitsä kaikkee tyhmää. Nykyään mulle tärkeintä on se että mulla on hyviä kavereita, mä pärjään lätkässä ja mulla on maailmaan oikeesti kaunein, ihanin ja upein tyttöystävä jonka kanssa mä voin olla tuntikaus8a kyllästymättä. Benjamin sanoo ja ottaa mun kasvot käsiensä väliin, mä alan itkeä, onnesta. Benjamin kuivaa mun kyyneleet ja me molemmat hymyillään. -Joten haluutsä olla mun kaikista kaunein ja ihanin ja upein tyttöystäväni? Benjamin kysyy ja musta tuntuu että mä alan kohta itkemään tosissaan. -Haluan! Mä sanon ja Benjamin painaa meidän huulet yhteen, hellästi mutta määrä tietoisesti. Tämä on leffojen se kohtaus kun sankaritar ja sankari saavat toisensa ja kaikki on hyvin. Mä olin onnelinen juuri nyt, tässä näin Benjaminin sylissä.
Ei kenenkään nk
Samalla kun Benjamin ja Tessa suutelevat elokuvamaisesti talossa muiden nukkuessa voisimme hiukan katsoa muita ystäviämme. Kassu nukkui onnellisesti Jassun pää olkapäätään vasten ja voisin vaikka vannoa heidän hymyilevän toisilleen unisaankin. Jassu ja Kassun meidän toinen täydellinen parimme, sekin oli rakkautta ensi silmäyksellä tietenkin, muuttiko Tessa heidänkin elämänsä suunnan istuessaan Jassun viereen äikän tunnilla. Vai oliko heidänkin kohtalonsa kirjoitettu tähtiin? Suloisilta kuin he näyttävätkin, kädet toistensa ympärillä, on viereisessä talossa tyttö joka ei nuku, ennen koulun suosituin tyttö, nykyään vihatuin, ennen jääkiekko kapteenin tyttöystävä nykyään yksinäinen. Anna makaa hereillä ja tuijottaa katotaan, ehkä miettii kostoa Benjaminille vielä lisää tai miten tuhoaa Tessan elämän joka vei häneltä parhaan ystävän ja poikaystävän. Vaikka Paha poika ja Hyvä tyttö saivatkin toisensa ja pääsivät toistensa lähelle ei heidän tarinansa ole vielä lopussa, eihän se ole vielä edes alkanut jokin muuttaa heidän elämänsä vielä kerran pysyvästi. Mutta nautitaan vielä tästä rakkaudesta!
words:407
YOU ARE READING
Paha poika ja hyvä tyttö
RomanceTessa on tyttö jolla on vain muutama kaveri, eikä hän ole koskaan tehnyt mitään pahaa. Benjamin on paikallisen jääkiekkojoukkueen kapteeni ja koulun suosituin poika. Benjamin ei ole opettajien suosiossa ja omistaa muutenkin pahan pojan maineen. Mi...