Benjaminin nk
-Ja niin se vaan tapahtu. Sanon Kassulle ja tämä virnistelee nojaten koulun seinään. -No säkin pääsit tähän pussailun ihmeelliseen maailmaan. Kassu sanoo ja mä pyöräytän silmiä. -Anteeks mitä? Kuuluu tytön ääni selkäni takaa, Kassu valahtaa kalpeaksi ja mä suljen silmäni. Mä tunnistan ton äänen missä vain, mä käännyn ympäri ja katon Annaa suoraan silmiin. Sillä on sen puhelin kädessä ja se tuijottaa mua raivoissaan. -Oliko kiva mökkireissu? Se sanoo purevalla äänen sävyllä, se kuuli kaiken. -Anna... mä sanon kun se avaa puhelimensa. -Nyt se sun Tessas saa tietää susta kipeimmin totuuden! -Jumalauta! mä melkein huudan ja tartun Annaa ranteesta, kuitenkin liian myöhään sen snäpin my story on täynnä kuvia musta tekemässä millon mitäkin. Polttamassa, koulun roskisten kimpussa. -Miten sä ehit? Mä sanon ja puristan Annan rannetta. -Ai saatana, Benjamin! Mulla on kuule ollu noi kuvat valmiina jo vaikka kuinka kauan. Se sanoo ja mä haluaisin lyödä sitä. Kuitenkin Kassu tarttuu mua hartioista ja vetää pois päin. -Poista ne nyt jumalauta! Mä sanon vastustelen Kassun otetta. -Benjamin! Sanoo toinen ääni minkä tunnistaisin missä vaan, Tessa. Se seisoo Jassun vieressä ja tuijottaa meitä: Tessalla on puhelin auki ja mä nään sen selkeesti, Annan my storyn. Tessa näyttää siltä että se alkaa itkeä kohta, mä sanon vaan yhen asian Annalle ennen kun päästän irti: -Me ollaan ohi. Sen jälkeen mä otan askeleen kohti Tessaa, mutta se laittaa kädet mun tielle. -Pysy kaukana musta! On ainut asia mitä se sanoo ennen kun se ryntää pois itkien, Jassu kannoillaan. Mä katon raivoissaan Annaan, mutta se vaan nauraa. -Kassu, eti Jassu ja Tessa. Mä sanon rauhallisesti enkä käännä katsettani Annasta. -Ai että sä voit hakata ton? Kassu sanoo ja tarttuu mua käsi varresta, mä en hievahdakaan joten Kassu huutaa meidän joukkue kaverin Lukan paikalle. Luka tarttuu mua käsivarresta ja raahaa kauemmas Annasta, mä vaan tuijotan sen sinisiin silmiin. Kassu lähtee ettimään Jasssua ja Tessaa ja mä huomaan että Luka pitää mua koko aika silmällä. Meijän joukkueessa pelaava Lotta kattoo mua vähän ihmetellen. -Lotta? Mä sanon ja nyökkään sen kauemmas, me kävellään muutaman metrin päähän ja sanon sille: -Miten mä saan Tessalta anteeks etten kertonu sille siitä mitä mä oon tehny? Lotta kattoo mua vähän ennen kun sanoo rauhallisesti: -Sun pitää puhua sen kaa kahestaan, ei ehkä tarttua sen ranteeseen ja huutaa vaan mennä puhumaan sille rauhallisesti ja kertoo sun tunteista sille. Lotta sanoo ja kattoo mua suoraan silmiin vakavasti, Lotta on mulle kuin sisko. Ollaan aina pelattu samassa joukkueessa lätkää, mä kiedon käteni Lotan ympärille ja halaan sitä. -Hei pliis! Se sanoo mutta nauraa. Kun mä päästän siitä irti, Lotta taputtaa mun poskea ja sanoo: -Kyllä se siitä! Kassu lähettää mulle viestin: -Löysin Tessan ja Jassun, älä tuu tänne jos henkes on sulle tärkee. Huokaisen, totta kai Tessa on loukkaantunut, mutta silti mä haluaisin ees puhua sille. Mun puhelin tulvii viestejä kavereilta ja muiltakin, Anna on nyt viraallisesti pilannu mun elämän. Seuraavalla tunnilla Tessa välttelee mun katsetta ja tilannetta pahentaa se kun koulun radiosta kuuluu: -8A luokan Benjamin rehtorin kansliaan. Mä huokaisen ja lähden luokasta kaikkien katseen saattelemana. Käytävät on autiot, kun mä saavun kanslian oven ja astun sisään.
.
Tessan nk
Mä makaan illalla mahalleni sängyllä ja ajatellen vaa yhtä asiaa: -Älä ajatele Benjaminia! Kuitenkin mä ajatellen sitä, sen käsien pehmeyttä, sen huulia, sen silmiä. Mä painan tyynyn päälleni ja yritän olla ajattelematta mitään. Benjamin sai kolme tuntia jälkkää ja sen maine on pilalla, mut ennen kaikkea se särki mun sydämmen. Yhdessä niistä videoista näki selkeesti kun Benjamin sytytti roskiksen palamaan, samalla tupakka suussa. Kaikista pahin niistä se ei silti ollut: yhdessä videossa Benjamin huuti ja nauro: -Vittu mä vihaan sitä Tessaa! Se on yrittänyt laittaa mulle viestiä monta kertaa ja Kassu ja Jassu sano että se on varmaan vuoden vanha video ja se ei varmasti tarkoittanut mua, silti se satuttaa mua enemmän kun mikään mitä se vois koskaan tehdä. Mut silti se Benjamin joka se on mulle tulee mun mieleen yhä uudestaan ja uudestaan. Mä päädyn vaan menemään nukkumaan.
words: 659
BINABASA MO ANG
Paha poika ja hyvä tyttö
RomanceTessa on tyttö jolla on vain muutama kaveri, eikä hän ole koskaan tehnyt mitään pahaa. Benjamin on paikallisen jääkiekkojoukkueen kapteeni ja koulun suosituin poika. Benjamin ei ole opettajien suosiossa ja omistaa muutenkin pahan pojan maineen. Mi...