3.

549 16 3
                                    

Tessan nk 

 Makaan Jasmiinin huoneen lattialla. Anna näki meidät silloin hallilla noin viikko siihen, Benjamin onnistui selittämään hänelle ettei meidän välillämme ole mitään muuta kuin ystävyyttä.  -Jasmiini! Mä sanon hiljaa ja Jasmiini kattoo muhun. -Benjamin on aika suloinen. Mä sanon hiljaa ja katon kattoon, Jasmiini kohotauttuu kätensä varaan. -Benjamin tykkää susta. Jasmiini sanoo ja mä katon siihen: -Ei voi, sehän on yhdessä Annan kanssa. Mä sanon ja nousen istumaan, Jassu alkaa letittämään tukkaansa.  -Arvaa mitä? Jasmiini sanoo. -No? Mä sanon ja se jatkaa: -Mä ja Kassu alettiin seurustella! Se virnistää ja mä hyppään ilmaan. -Mitä!  Mä sanon ja kiedon käteni Jassun ympärille, se hymyilee. -Sit jos Anna ja Benjamin vielä erois kaikki ois täydellistä. Jasmiini sanoo ja kaatuu makaamaan sängylle, mä kaadun sen  viereen ja me katotaan kattoa. -Kassu ja Jassu ja Benkku ja Tessu! Jassu sanoo ja mä repeen nauramaan. -Niin mikä oli? Mä kikatan, Jasmiini virnistää ja me aletaan nauramaan kovempaa. -Soitetaan niille! Jassu sanoo ja ottaa puhelimensa. -Ei,ei,ei! Mä älähdän mutta se on jo soittanut FaceTime puhelun Kassulle. Kassu vastaa heti, vaikka se on ihan helvetin väsyneen näkönen: -Kulta, kello on 3 yöllä. Kassu sanoo ja me nauretaan vielä kovempaa. -Voi, muru! Sä opit kattomaan kelloa! Jassu sanoo ja Kassu pyöräyttää silmiään. Jassu lisää Benjaminin puheluun ja sekin vastaa nopeesti, Benjaminilla ei oo paitaa ja se makaa peiton alla. Ruskeet hiukset on sekasin ja vähän märät. -Huomenta! Se sanoo muka pirteästi ja vilkaisee meitä, mä muistan miltä mä näytän ja laitan mun tukan ponnarille. -Jassu, miksetsä päästä Tessaa nukkumaan. Benjamin sanoo ja Jassu vilkaisee mua ilmeellä joka sanoo: -Mitä mä sanoin. Mä pyöräytän silmiä ja sanon: -Ei mua väsytä. -Benkku, mikä noilla muijilla on. Kassu sanoo ja sekottaa tukkaansa. -Hei! Jassu kiljaisee yht äkkiä ja mä putoan sängyltä lattialle, me aletaan Jassun kansaa kikattaa ja Benjamin ja Kassu pyörittelee silmiään. -No kuitenkin, mä sain hyvän idean! Jassu sanoo ja enne kuin kukaan ehtii sanoa mitään hän sanoo: -Me lähdetään nyt kaikki rannalle. Kassu katsoo tyttöystäväänsä ja sanoo hyvin hitaasti: -Tessa, kokeile Jassun otsaa. Mä naurahdan ja sanon: -Oikeastaan sehän on tosi hyvä idea. Benjamin painaa päänsä tyynyyn ja sanoo: -Kaipa se on pakko. -Nähdään kohta! Jasmiini sanoo ja lopetamme puhelun. -Jassu, mulla ei oo mitää hyviä vaatteita! Mä tuskastelen kun Jassu vetää päälleen farkut ja ison hupparin. -Ootas, se sanoo ja heittää  mulle hupparin. Puen päälle vaaleat farkut ja ison harmaan hupparin. Vaihdan vaatteeni  ja otan Niken reppuni jonne Jassu laittaa rahaa, avaimet ja bussi korttimme. Hän avaa huoneensa ikkunan ja lähdemme ulos. Näämme pojat vähän matkan päässä olevalla leikkipuistolla, molemmilla megigset käsissään. Jassu juoksee Kassun syliin ja sanon: -Hyvät lapset te näitte eilen. -Itseasiassa, tänään. Kassu sanoo ja virnistää, näytän hänelle kieltä ennen kuin Benjamin sanoo: -Hei, tuosta lähtee bussi viiden minuutin päästä. -Minne? Kysyn ja Benjamin kohauttaa olkiaan: -Emmä kattonu! Se sanoo ja mä naurahdan, me lähdetään kävelemään bussi pysäkille ja Benjamin sanoo: -Mä oon ilonen Jassun puolesta, kun sä pot sen kanssa. Se tarvii parempia kavereita kun Anna. Mä nostan katseeni Benjaminin silmiin. -Onhan sillä sut. Mä sanon niin hiljaa ettei Jassu kuule. -Ja hei, ollaanhan me kavereita! Mä sanon ja hymyilen Benjaminille. Vaikka sana kaveri ei tunnu oikealta, en voi kutsua Benjaminia mitenkään muutenkaan. Hän on yhdessä Annan kanssa. Saavumme bussi pysäkille melkein samaan aikaan kuin bussi johon nousemme, se menee keskustaan eli sinänsä emme joudu minnekään kaupungin laitamille. Jassu ja Kassu istuvat vierekkäin joten Benjamin istahtaa viereeni. Bussi on  aika tyhjä, ihan ymmärettävää tähän aikaan. Katson Benjaminin kasvoja kun hän katsoo suoraan eteen päin, bussi lähtee liikkeelle nytkähtäen. -Bussikuskin työ on varmaan maailman tylsintä. Sanon hiljaa ja Benjamin kohottaa kulmiaan. -No siis kun joutuu kuskaamaan teinejä illalla. -No tehdään siitä vähän hauskempaa! Benjamin sanoo ja virnistää. Hän kaivaa repustaan kajarin ja yhdistää puhelimensa siihen. Hän laittaa siitä soimaan Jvg:tä ja alkaa räppäämään. Alan kikattaa ja Kassu lähtee mukaan Benjaminin esitykseen , bussin vähät matkustajat katsovat poikia ihmeissään kun heillä on shownsa pystyssä. Bussi pysähtyy ja kuulen bussin kaiuttimista kuulutuksen: -Ja ne takapenkin teinit siellä vois vähän rauhoittua tai lähteä. Lähdemme juoksemaan nauraen ulos bussista. Emme ole vielä keskustassa, mutta olemme eräällä rannalla. Juoksemme rannalle ja Jassu sanoo: -Miksi täällä on näi kylmä? Kassu vastaa siihen räpäten: -Kyllä täällä tarkenee! Istumme kylmälle hiekalle ja biisi vaihtuu, nojaan käteni taakse päin ja venyttelen jalkojani ja olen oikeasti onnelinen että istuin silloin Jasmiinin viereen. Kassu vetää Jasmiinin kainaloonsa ja jos totta puhutaan he ovat oikeasti söpö pariskunta. Kohtaan Benjamin katseen ja hän ojentaa kättään, mitää ajattelematta menen hänen kainaloonsa ja vedän nenääni hänen tuoksuaan. Benjamin tuoksuu saippualta ja kanelilta, ties mistä sekin joutuu, mutta rakastan hänen tuoksuaan. 

words:763

Paha poika ja hyvä tyttöWhere stories live. Discover now