Rozdział 3

44 1 0
                                    

Pov. Sophie
Mela przyszła trochę zdenerwowana muszę się dowiedzieć co się stało.
Zaczęłyśmy gadać i Amelka powiedziała mi coś czego nigdy bym się nie spodziewała....
- Sophie j..ja...ja.. ch...chy..chyba... zakochałam się w .... Ka..ka..Kacprze...
- powiedziała Mela. Ja przez przypadek oblałam ją wodą. W tym momencie ktoś zapukał do drzwi i to był Chris brat Meli i Kacper. Kacper w sumie słodko wyglądał.

Pov. Chris
Widziałem jak Kacper patrzy na moją siostrę. Mam nadzieję że jej nie zrani, bo Mela jest bardzo wrażliwa.

Pov. Amelka
Jest już 4.08 a mi i Sophie bardzo chciało się spać. Napisałam do braciszka Sms'a i napisałam czy Kacper może już iść. Bo jesteśmy zmęczone.

Pov. Kacper
Chris powiedział żebyśmy już poszli bo dziewczyny chcą spać. Zgodziłem się i poszliśmy do swoich pokoi.

*Kilka godzin później*

Pov. Amelka
Jest godzina 12.18 a ja i Sophie dopiero się obudziłyśmy.
Sophie przypomniała mi że miałyśmy ćwiczyć piosenkę dla mojego brata. Chris chciał żebym zaczęła śpiewać. Ja myślałam że śpiewać mogę tylko z mamą bo zawsze śpiewałyśmy razem, ale kiedy rodzice nas zostawili to przestałam śpiewać na zawsze. Stwierdziłam że zaśpiewam mu naszą ulubioną piosenkę. Dogadałam się z Sophie, Kacprem, Emmą, Lilą, że zrobimy mu niespodziankę urodzinową.

    *Kilka dni później *
Pov. Amelka
W końcu nadszedł ten dzień. Urodziny Chrisa. Przyszli wszyscy Emma, Kacper, Lili, Sophie i jej brat, drużyna Chrisa itd... To była duża impreza. W końcu Chris zasługuje na najlepsze💓
Nadszedł moment kiedy miałam śpiewać. Miałam mega tremę ale w końcu robię to dla mojego braciszka.
Zaśpiewałam i chyba się wszystkim spodobało Chris przyszedł do mnie przytulił mnie i powiedział
- Dziękuję księżniczko, to najlepszy prezent jaki dzisiaj dostałem- Poczułam się taka szczęśliwa i nagle usłyszałam jak Chris chyba szlocha tak się wzruszył.

Pov. Chris
Mam cudowną siostrę. Cieszę się że zdecydowałem się nią opiekować.

Pov. Kacper
Jejku ale Amelka ślicznie śpiewa. Nie dość że jest śliczna to taka utalentowana. Chyba zaczynam czuć do niej coś niezwykle silnego...

Przyjaciel mojego brata Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz