Medya:Bölüm şarkısı /Rauf & Faik: childhood
SINIR :550 VOTE 550 YORUM
YENİ BÖLÜM
B Ö L Ü M 18
Zayn'in Anlatımından
Kapının zihin tırmalayıcı zili defalarca çalmaya devam ederken sıkıntıyla parmaklarım arasında ki birayı sehpaya bıraktım. Ağır ağır koltuktan kalktığımda hala aralıksız çalan zile küfür savurarak kapıya doğru adımladım.
"Patlama lan geldim işte!"
Odayı dolduran zil durduğunda hızla kapıyı açtım. Gelen kişi menejerim Blake idi. Umursamaz tavırla gözlerimi devirerek tekrar salona doğru adımladım. Arkamdan kapanan kapı ve adım sesleri duyuldu.
"Ne bu halin Zayn? Neden telefonlarımı açmıyorsun ha!"
Koltuğa oturduğumda zihnimde çınlayan yüksek sesi ile suratımı buruşturdum. Ah, tanrı aşkına bu adam niye bu kadar bağrıyordu?
"Neden kıyamet kopmuş gibi başımda bağırıyorsun Blake?"
Sinirle bana baktı bir müddet. Eli ile etrafı göstererek konuştu.
"Şu haline bak! Telefonlarımı açmıyorsun, sürekli içiyorsun ve bana bağırmamamı söylüyorsun! Ne bu hal, neyin var Zayn?"
Umursamazca omuz silktim ve sehpanın üzerindeki bardağı alarak bir yudumda içindekini bitirdim.
"Yok benim bir şeyim Blake, sen fazla abartıyorsun. Söylesene niye geldin buraya? Benim canımı daha fazla sıkmak için mi?"
Gözlerimi kısa bir an yüzüne diktim. Kaşları sinirle çatılmış, yüzü gergin bir hal almıştı.
"Neden mi geldim Zayn? Bir hafta sonra telafi konserin var ve sen evden çıkmıyorsun! Stüdyoya gidip şarkı denemeleri yapman gerekiyor ve sen oturmuş burada içiyorsun."
Gözlerimi bir kez daha devirdim ve sıkıntıyla derin bir nefes verdim.
"Dinle Blake, ben ne yaptığımı çok iyi biliyorum. Ve benim o saçma ses denemelerine ihtiyacım yok! Unuttun mu ben ve sesim mükemmeliz!"
Hafif tebessüm ettim ve bira şişesini kafama diktim. Bardağa koymaya gerek yoktu, zaten bu şişe bitecekti.
"Sürekli içiyorsun Zayn. Evinden çıkmıyorsun. Gündemden düştün resmen. Üç haftadır hakkında tek bir haberde bahsedilmedi."
Sinirle bir kahkaha attım.
"Beni iyi dine Blake! Bir kaç tane bara gidip yanımda ne olduğu belirsiz kızlarla yatıp haberlerde gündem olmak istemiyorum! Ben müzisyenim, şarkı söylüyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kucak Dansı[+18]Zylie
FanfictionArkadaşının zoru ile Zayn Malik'in konserine giden Kylie kucak dansı yapmak zorunda kalırsa? NOT: 12.07.2022 tarihinden itibaren düzenlenmiş bölümleri ile Kucak Dansı devam edecektir :)) NOT: KİTAPTA FAZLASIYLA +18 SAHNELER OLACAKTIR! Bunu bilerek...