Medya: Bölüm şarkısı, ZAYN/ Dusk Till Dawn
B Ö L Ü M 4
(Zayn Malik)
Kylie'nin Anlatımından
Yarım saatlik bir araba yolculuğundan sonra sonunda eve gelmiş ve üzerime rahat kıyafetlerimi giymiştim. Zihnimi tarumar eden görüntüleri acilen unutmam gerekiyordu.
Elimde ki patlamış mısır paketleri ile birlikte geniş koltuğuma oturdum.
Başım çok fena bir halde ağrıyordu. Konser boyunca kızların çığlıkları yetmezmiş gibi bir de konser sonundaki olay başımdaki ağrının en büyük nedenleriydiler.
Sehpada ki kumadayı alarak televizyonu açıp bir magazin programında durdum. Aslında hiç sevmezdim fakat konserde olanların ne kadarının basına sızdığını öğrenmem gerekiyordu. Ben gittikten sonra konser alanında neler olmuştu? Annemler yaşananların ne kadarını öğrenebileceklerdi? Ve ben aileme nasıl bir açıklama yapacaktım?
İşte tüm bu soruların cevabı magazin programlarındaydı.
Elimdeki patlamış mısır paketlerinden birini açıp kucağıma yerleştirdim. Bir süre anlamadığım magazin haberlerini dinlemeye başladım. Bahsedilen çoğu ünlüyü tanımıyordum ve haklarında çıkan haberler ilgi çekici değildi.
Bir saat boyunca boş boş magazin kanalında Zayn Malik'in konserinin görüntülerinin çıkmasını bekledim. Fakat hiçbir haber çıkmadı.
Olanların basına sızmadığını düşünerek derin bir nefes alıyordum ki birden magazini sunan kadının Zayn Malik'in adını geçirmesi ile ağzımda ki mısır patlağı boğazıma kaçtı. Deli gibi öksürüyor sol elimle ritmik bir şekilde döşüme vuruyordum. Sehpanın üzerinde ki yarısı içilmiş su bardağını görmemle hızla elime alıp içmeye başladım. Boğazım acısada nefes alma problemim çözülmüştü.
Derin bir nefes alıp, haberi sunan kadının ağzından çıkacak kelimelere odaklandım.
"Zayn Malik'in konseri yine olay oldu. Biliyoruz ki her konserinde sevenleriyle yaptığı kucak dansı ile gündeme damga vuran Zayn Malik,bu kez yapamadığı kucak dansı ile manşet oldu! Zayn Malik'i reddeden güzelin kim olduğu hâlâ merak konusu. İsterseniz hemen o görüntülere geçelim. "
Ekranda çıkan görüntülerimle birlikte endişeyle ayağa kalktım. Bu görüntüleri her an ailem görebilirdi ve beni sorgulamak için arayabilirlerdi. Annemin günün büyük bir zamanını magazin izlemekle geçirmesini göz önünde bulundurursak araması an meselesi bile olabilirdi.
Koltuğun ucunda çalan melodi ile endiseyle nefes verdim. Telefonun ekranına baktığımda 'annem' yazısı ile hemen telefonu elime aldım.
Koltukta dikleşip,saçımı başımı düzelterek telefonu kapanmadan açtım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kucak Dansı[+18]Zylie
FanfictionArkadaşının zoru ile Zayn Malik'in konserine giden Kylie kucak dansı yapmak zorunda kalırsa? NOT: 12.07.2022 tarihinden itibaren düzenlenmiş bölümleri ile Kucak Dansı devam edecektir :)) NOT: KİTAPTA FAZLASIYLA +18 SAHNELER OLACAKTIR! Bunu bilerek...