Én rakott krumplit rendeltem, Virág mákos tésztát, Kinga pedig bablevest.
Miután megvacsoráztunk, vissza mentünk a szállásra. Felérve a szobánkba, elővettem a telefonom, és megnéztem, hogy mik történtek.
Messengeren beraktak a 9.b csoportba.
Átöltöztünk a lányokkal pizsibe.
Este 11 volt, és már éppen készültünk volna aludni, amikor elkezdett csipogni a telefonunk. Az osztálycsoportba írtak a fiúk, hogy menjünk a nappaliba. Pont a nappali az a szoba, amelyik a bejárati ajtóval van szemben.
-Menjünk? - kérdeztem.
-Én megyek - mondta Kinga.
-Én iiiis - ugrált boldogan Virág.
Halkan elindultunk a nappaliba. Odaérve megláttuk a fiúkat.
-Sziasztok - köszöntünk nekik.
-Csoki.
-Mit csináljunk? - kérdeztem.
-Felelsz vagy mersz? Van üvegem is - mondta Zsolti izgatottan.
Ez az ötlet mindenkinek tetszett, úgyhogy bele is kezdtünk.
Zsolti pörgetett, és persze hogy nálam állt meg...
-Hmm... - tűnődött - menj el Haller szobájához, kopogj be és fuss el.
-Jaj de jó - motyogtam.
-Megyek veled - mondta Cortez.
Elindultunk, és út közben beszélgettünk.
-És amúgy van barátod? - kérdezte Cortez.
-Ömm.. n-nincs - dadogtam.
Kacsintott egyet. Ahha oké.
Odaértünk a szoba elé, és kopogtattam.
Futottunk volna el, de természetesen azt a szerencsétlen papucsot vettem fel, és megbotlottam...
-Jaj, de béna vagy - nevette el magát Cortez, aztán gyorsan felsegített, de sietnünk kellett, ugyanis bármikor nyílhatott az ajtó.
Bebújtunk ketten egy szekrénybe, ugyanis hallottunk egy ajtócsapódást.
-Ki szórakozik ilyenkor? - hallottuk Haller fáradt hangját.
Még 1 percig kint állt aztán visszament a szobába.
-Uhh, ez húzós volt - suttogtam Corteznek.
-Igen - mosolyodott el aztán... aztán megpuszilta a homlokomat.
Annyira aranyos volt hogy... mi? Reni, miért gondolsz ilyeneket? Jézusom..
Még mindig döbbenten álltam, aztán megragadta a karom.
-Na, mi az? - kérdezte még mindig mosolyogva.
-Semmi - hebegtem.
Amikor visszaértünk a többiekhez, kérdőn néztek ránk.
-Mi tartott ennyi ideig? - kérdezte Ricsi vigyorogva.
-Reni elesett és majdnem lebuktunk - nevetett Cortez.
-Haha, nagyon vicces - dünnyögtem.
Megpörgettem az üveget, és Virágon állt meg.
-Óó, Virág - mosolyogtam gonoszul - ülj bele Ricsi ölébe és maradj ott játék végéig.
Virág szinte olyan vörös volt mint egy paradicsom, de Ricsi is hasonlóan festett.
-Ezt még visszakapod - mondta zavartan.
-Ezt ti is hallottátok? - kérdezte Dave riadtan.
-Nem hallottam se... - kezdtem volna, de megláttam egy közeledő alakot, akinél zseblámpa volt.
-Futás - suttogta ijedten Virág.
Éppen mentünk volna le a lépcsőn, ami már kint a kertben volt, azonban most Kinga esett el. Dave gyorsan felsegítette, de kinyílt az ajtó, és az az alak lépett ki rajta.
-Gyerekek! Ti mégis mit csináltok itt? - kérdezte Haller döbbenten.
-Ööö, mi csak be akartuk engedni a.... a postást - mondta ezt a hülyeséget természetesen Zsolti.
-Most azonnal nyomás aludni, és egy hangot se halljak! - mondta idegesen az ofő.
Hát, úgy éreztük magunkat mint a börtönben, ugyanis Haller ránk zárta a szobaajtókat. Elővettem a telefonomat hogy megnézzem mennyi az idő, de megláttam hogy jött a Facebook-tól egy értesítés. Antai-Kelemen Ádám ismerősnek jelölt.
YOU ARE READING
Szjg másképp
FanfictionMi történne, ha Reni elment volna a gólyatáborba? Ha a menők közé tartozna? Ha végre normálisan tudna angolul, és sok más nyelven? Ha az anyukája jól főzne? Itt választ kapsz a kérdésekre.