Augusztus 25 (3)

3.4K 106 4
                                    

-Na, ha végeztetek adjátok vissza a fürdőruháimat - szóltam nekik.
-Gyerekek, hagyjátok abba, megijesztitek a vendégeket - mondta Haller.
Én felálltam, és elindultam a gitáromért, ami a szobánkban volt. Egyedül akartam lenni, úgyhogy kerestem a parton egy olyan helyet, ahol nem volt senki. Leültem, és elkezdtem játszani a gitáromon. Hirtelen mozgolódást hallottam, de nem láttam senkit. Elővettem a fülhallgatómat, és inkább zenét hallgattam. Éppen az Everything i wanted ment, amikor ismét hallottam azt a zajt. Kihúztam a fülemből, és elővettem azt a tárgyat, amelyikkel meg tudnám dobni az embert, amikor megláttam. Mivel nem ismertem fel, fogtam a papucsomat és arcon dobtam.
-Au, mit művelsz? - kérdezte... Cortez.
-Bocsi, nem tudtam hogy te vagy az - magyarázkodtam.
Felém nyújtotta a papucsomat, én pedig elvettem.
-Miért mentél el? - nézett rám.
-Egyedül akartam lenni - válaszoltam őszintén.
-Ó, akkor elmegyek - mondta.
-Ne, ne menj! - szóltam utána.
Mosolyogva visszajött hozzám, és leült mellém.
-Hogy tetszik az osztály? - érdeklődött tovább.
-Én nagyon kedvelem az osztálytársainkat - mondtam a papucsomat bámulva - te?
-Én is.
-Szeretnél zenét hallgatni? - kérdeztem felmutatva a fülhallgatót.
-Jöhet - bólintott.
Odaadtam a fél fülest, és most már ketten hallgattuk a dalt, miközben a vizet néztük. A vállára hajtottam a fejem, és mosolyogva rám nézett. Nem tudom mennyi ideig ülhettünk ott, de nagyon jó volt. Sajnos Kinga megzavarta az idilli pillanatot, ugyanis felénk közeledve elüvöltötte magát.
-Ti! Már mindenhol kerestünk titeket. Gyertek, megyünk kirándulni - köszöntött "kedvesen".
-Jól van már, nyugi - nyugtatgattam.
Igazából fogalmam sincs hogy hova mentünk, mert egész végig Cortezzel sétáltam és beszélgettünk mindenféléről. Család, zenék, sorozatok. Szerencsére volt 10 perc szünet, úgyhogy gyorsan vettünk ételt egy büféből. Én szereztem kakaós csigát, túrós táskát meg dobozos narancslevet, Cortez pedig Colát.

Szjg másképpTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang