Evés közben Zsolti nagyon csendben volt. Mindenki furcsállotta, mert folyton rajta szoktunk nevetni. Remélem nem tervezi a következő pranket ellenem.
Reggeli után az ofő bejelentette, hogy elmegyünk egy közeli vidámparkba. Ennek mindenki nagyon megörült, én pedig a lányokkal tervezgettem, hogy mit fogunk csinálni.
-Úú, majd megyünk óriáskerékre? - csillogott Virág szeme.
-Igen. Mindent megnézünk - ábrándoztam.
-Én még sosem voltam vidámparkban - ugrált Virág.
-Én már voltam - jelentette ki Kinga szűkszavúan.
Fél óra múlva Cortez jött be a szobánkba, miközben én éppen öltöztem... Gyorsan magam elé rántottam a pólómat, és azzal takartam magamat.
-Jaj, bocs, csak Haller szólt hogy mindjárt indulunk - mondta, és éreztem hogy szórakoztatja a bénázásom.
-Öhm, oké. Akkor sietek. Kimennél? - kérdeztem a szám szélét rágva.
-Igen - lépett ki az ajtón.
Miután átöltöztem, kisiettem az udvarra, mert a sofőr már beindította a buszt. Vagy elfelejtettek, vagy pedig ott akartak hagyni, de elindultak, én pedig kiabálva futottam a busz után. A járókelők szerintem idiótának néztek ahogy rohangáltam, de nem érdekelt. Sikerült utolérnem, és lefékezett.
-Elnézést, itt vagyok - fogtam az oldalamat.
-Jaj, Reni, hát itt vagy - szólt Haller.
Örülök, hogy végre felfogta, hogy majdnem otthagytak egyedül a szálláson.
-Igen - dünnyögtem.
-Na, mi van Reni, futottál kicsit? - kérdezte Zsolti vigyorogva.
-Haha, nagyon vicces - válaszoltam a szememet forgatva.
Amikor odaértünk, mindenki gyorsan kiugrott a buszból, és egyből rohantunk a vidámpark felé. Most Haller futott utánunk, mert mi hagytuk majdnem ott.
-Gyerekek, lassabban - szólt levegő után kapkodva.
-Muhahaha, fuss Forest fuss! - kiáltotta Zsolti az ofőnek.
A pénztárhoz odaérve Andris elkezdte Robit rugdosni, Ricsi a Barbie Girl-t énekelgette, Virág Kinga karját rángatva azt visítozta hogy "úú, ott van az óriáskerééék", miközben ráugrott a hátamra, én meg összerogytam alatta, Macu a telefonjából üvöltetett valami borzalmas zenét, Dave ordítozott mindenkivel, hogy hallgassanak el, Zsolti az orrába dugott egy virsli darabot(?), Cortez táncolt Ricsi zenélésére, Gábor körülnézett, és amolyan "fogyatékosokkal vagyok összezárva" fejjel bambult, Jacques pedig a többieken nevetgélt. Szegény Haller pedig megilletődötten vett jegyeket.
-Milyen iskolából jöttek? - kérdezte a pénztáros.
-Kisegítő - üvöltötte Zsolti.
Az ofő a fejét rázva bement, mi pedig követtük.
-Figyelem! - kezdett bele Haller a beszédébe - most van 11 óra. 15:00-kor mindenki a kapunál lesz, és indulunk. Érthető? - kérdezte. Mindenki mondott valami "igen" félét, és szétszéledtünk.
Azt elfelejtettem írni, hogy Zsolti megtanult egy szót németül, és mindenkinek azt az egy szót mondogatta. Németek viszont nem voltak itt, úgyhogy nagyjából senki sem értette mit beszél.
-Schlampe! - szólt oda egy óvodás csoportnak, az óvónő pedig értetlenül meredt rá.
Én megláttam egy fagyis bódét, és elkezdtem ugrándozni boldogságomban. Virág, aki, ha meglátja hogy egy ember boldog, ő is az lesz, velem együtt ugrált. Vidáman ugráltunk oda a fagyishoz, aki furán nézett ránk.
-Jó napot! Egy rágógumis fagyit, és egy - kezdtem, de nem tudtam hogy Virág milyet kér, úgyhogy ránéztem.
-Virág! Milyen fagyit kérsz?
-Fagyit.
-De milyet?
-Jaaaa. Csokisat - mondta boldogan.
-És egy csokisat - fejeztem be a mondatomat.
Büszkén mutogattuk a többieknek a szerzett darabokat, ők pedig csodálkozva néztek ránk.
-Mi ilyen érdekes egy fagyin? - kérdezte Dave értetlenül.
-Hát nem érted? Ez fagyi, és nagyon finooom - ettem tovább.
-Igeeen. Úú, lehet kérek még egyet - gondolkodott Virág hangosan.
-Én is - jelentettem ki.
-Oki. Mindjárt jövünk - mondta Virág.
Kértünk még 2 fagyit, Virágnak citromosat, nekem pedig epreset, és most már elmentünk onnan, nehogy megkívánjunk még egyet.El sem hiszem hogy már 500 néző van🥺❤️Nagyon köszönöm.
YOU ARE READING
Szjg másképp
FanfictionMi történne, ha Reni elment volna a gólyatáborba? Ha a menők közé tartozna? Ha végre normálisan tudna angolul, és sok más nyelven? Ha az anyukája jól főzne? Itt választ kapsz a kérdésekre.