Visszaöleltem, és elöntött a boldogság. Egy pillanatra becsuktam a szemem, de amikor kinyitottam, mindenki előttünk állt, és fotózott minket.
-Ti meg mit műveltek? - riadtam meg.
-Grrrr, de cukorborsók vagytok - húzogatta a szemöldökét Zsolti.
Reggeli után visszamentünk a szobánkba megbeszélni ezt a Cortezes történetet.
-Úú, nézd milyen jó lett a kép - sipítozott Virág.
-Majd küldd át - utasítottam boldogan. Be fogom állítani háttérképnek. Hihi.
-Na, megnézem hogy bent van-e Csengettyű Úr.
-Ki? - néztem furán Kingára.
-Így neveztük el az egeret - válaszolta Virág.
Kinga felállt, és a fürdőszoba ajtóhoz lépett, majd megszólalt.
-Ott van. Egyem a zuzáját - nevette el magát.
-Jujj mutaaa - ugrott oda rögtön Virág is. Én is odamentem, és éppen hajoltam volna le hozzá, amikor megpillantottam még egy egeret.
-Basszus. Ez egy házaspár - kezdtem el nevetni.
-Szuper. Nemsokára nyithatunk is egy kis állatboltot - dünnyögte Kinga.
A következő pillanatban elkezdtek rohanni felém, Virág pedig elkezdett sikoltozni.
-Jéézusom! Megtámadnak! Meneküljünk - sikítozott.
-Mi történt? - lépett be az ajtón Cortez.
-Az előbb Renit megtámadták az egerek - mászott fel rémülten Virág az ágyra.
-Hol vannak? - kérdezte bujkáló mosollyal az arcán.
-Nem tudom, kifutottunk onnan, és eltűntek. Jaj ne! - kaptam a szám elé a kezem - mi van ha bemásztak az ágyba?
Cortez elnevette magát és kiment a szobából.
Eldöntöttük, hogy megyünk fürdeni, ezért kinyitottam a bőröndömet, hogy átöltözzek. Nem találtam azt a fürdőruhámat, amelyiket felakartam venni, úgyhogy megkérdeztem a lányokat, hogy tudják-e hol van.
-Honnan tudjam? - kérdezte furán Kinga.
Úgy döntöttem, hogy akkor felveszem a másikat, de azt sem találtam. Hmm. Na mindegy, akkor nem fogok fürdeni. A partra leérve elkerekedett a szemem. Zsolti és Dave az én bikinimben(!) énekelték elvékonyított hangon a Ketchup Song-ot, és táncoltak is hozzá. A többiek körülvéve őket rajtuk nevettek, én pedig döbbenten álltam.
-Ti meg mit csináltok!? - kérdeztem.
-Á SZÉRÉ HÉ HÁ DE HÉ - üvöltötte Zsolti.
-Éppen táncolnak - nevetett Cortez.
-Az én ruhámban?
-Úgy tűnik.
Leültem mellé, és hirtelen kitört belőlem a nevetés. A következő pillanatban megláttam, hogy Haller lépkedett felénk, majd megállt, és csodálkozva nézte Zsoltiékat.
-Jézusom - kerekedett el az ofő szeme.
-Csokoládés piskóta - üdvözölte Zsolti vidáman Hallert.
-Miért van rajtatok egy női fürdőruha? - kérdezte még mindig döbbenten.
-Nőknek érzik magukat - vágta rá Ricsi, és ismét felnevettük.
YOU ARE READING
Szjg másképp
FanfictionMi történne, ha Reni elment volna a gólyatáborba? Ha a menők közé tartozna? Ha végre normálisan tudna angolul, és sok más nyelven? Ha az anyukája jól főzne? Itt választ kapsz a kérdésekre.