-Hogy tudsz még ilyenkor is kólát inni? - kérdeztem összeráncolt szemöldökkel.
-Nem tudom. Ízlik - vonta meg a vállát Cortez.
-Khm - köhintett a kasszás. -Mikor fejezik be a csevegést és fizetnek végre?- kérdezte türtelmetlenül.
-Én nem beszélgetek - tette fel a kezét Virág védekezően.
-Veled ki akarna beszélgetni? - forgatta a szemét unottan az ott dolgozó.
-Hmm... az osztálytársaim! Ők szeretnek - jutott Virág eszébe a válasz.
-Mindennap velük leszel, meg kell szokniuk az idiótaságaidat.
-Hé! Honnan gondolja, hogy ilyen vagyok? - kérdezte Virág olyan "na most visszacsapok" arccal.
-Azt hiszed, hogy nem hallottam amikor ennek a szerencsétlen lánynak valami Disney sorozatról fecsegtél? - nézett felém a kasszás.
-Ömm... az fontos dolog - vágta rá Virág.
-Igen, nagyon. Na, szóval. Más tud veled beszélni? - ismételte meg újra a kérdést.
-Hát... egyszer a szomszéd gyerekkel próbáltam beszélni, de inkább átugrott a kerítésen és elfutott. Az naon rossz volt - szomorodott el Virág.
-Nem csodálkozom. Mindegy. Fizetnek vagy sem? - nézett felénk.
-Persze, itt van - nyújtottam felé az összeget.
-Végre. Köszönöm - ingatta a fejét.
-Ú! Majdnem elfelejtettem - csapott Virág az arcára. -Ma 18:00-kor kezdődik a Disney-n a Hannah Montana! Nézze helyettem is - búcsúzott el Virág.
-Persze, mindenképp - szólt a kasszás ránk se nézve.
-Na, a szálláson találkozunk. Sziasztok! - köszönt el Cortez is.
-Szia! - intettem neki.Nagyon sajnálom, hogy ritkán vannak részek, csak most nekem is év végi hajtás van, és sokat kell tanulnom. Köszönöm szépen a több mint 5000 nézőt.💗
YOU ARE READING
Szjg másképp
FanfictionMi történne, ha Reni elment volna a gólyatáborba? Ha a menők közé tartozna? Ha végre normálisan tudna angolul, és sok más nyelven? Ha az anyukája jól főzne? Itt választ kapsz a kérdésekre.