-Nem iiiis. Az én kicsi pónim naon jó mese! - ujjongott Virág.
-Tudod mi lenne a jó, Virág? - kérdezte Kinga maga előtt összefont karral.
-Hmm... úú! Megvan! Ha ma menne a tv-ben a Spongyabob! - adta meg Virág a szerinte jó választ.
-Talán az, ha ELHALLGATNÁL - ordított rá Kinga Virágra.
-Jól van na. De eldöntöttem, hogy ma Spongyabob maratont tartok - mosolygott szélesen.
-Oké - mosolygott vissza Kinga.
Fura volt, hogy mosolyogni láttam. És ezután már ki is derült miért nem szólt vissza neki. Mi Virággal és a fiúkkal lementünk a Balatonra fürdeni. Kifejezetten jól érezte magát mindenki. Én Cortezzel beszélgettem, a fiúk meg Virágot dobálták a vízbe, és tesztelték, milyen messziről tud visszaúszni hozzájuk. Aztán amikor abbahagytuk a szórakozást és indultunk be a szobánkba, megláttuk Kingát, aki éppen az ofő szobájából lépett ki. Nem nagyon lepődtünk meg, azt gondoltuk, valamit megkérdezett Hallertől. De mikor beléptünk a szobánkba, elkerekedett szemmel néztünk Kingára.
-Kinga! Hol vannak Virág cuccai? - kérdeztem elképedve.
-Hát... nincs kedvem Spongyabobot hallgatni, ezért átköltöztettelek az ofőhöz. - vigyorgott Kinga megállás nélkül.
-Jézusom.. és mi van, ha fülhallgatón akarta nézni? - érdeklődtem tovább.
-Átkutattam, nincs nála.
-Miért turkálsz a dolgaim között? - kérdezgette most már Virág is.
-Mert miért ne - válaszolta Kinga.
-Jó, mindegy. Majd vacsora után visszahozzuk - simítottam meg Virág vállát.
Virág csak bólintott egyet, jelezve, hogy megértette. A helyszínhez odaérve megpillantottuk a fiúkat, akik már az asztalnál ültek. Zsolti a kezében lévő telefonját nézte, majd megszólalt.
-Azta rohadt! Bejelölt egy dögös nő! - mutatta körbe a telefonját. Egy egész szép lány mosolygott ránk a képről.
-Aha. És mit kezdjünk vele? - kérdezte Ricsi, a szemöldökét ráncolva.
-Aaa. Mi a neve? - nézett fel rögtön Andris a telefonjából.
-Titok. Ő az én nőm lesz - emelte fel Zsolti a fejét.
-Mindegy. Úgysem annyira szép - vonogatta a vállát Robi is.
-Írok neki, hogy küldjön egy másik képet magáról - nyomkodta Zsolti a telefonját, majd döbbenten felnézett - Ez nem lehet igaz baszki! - majd körbemutatta a telefonját, és mindenki egyszerre röhögött fel. A sofőr ideges arca volt a képen.Boldog szülinapot Virág!💓
YOU ARE READING
Szjg másképp
FanfictionMi történne, ha Reni elment volna a gólyatáborba? Ha a menők közé tartozna? Ha végre normálisan tudna angolul, és sok más nyelven? Ha az anyukája jól főzne? Itt választ kapsz a kérdésekre.