Arkadaşlar biliyorum 6 bölüm içerisinde babası öldü, babannesinin gerçek yüzü ortaya çıktı, taşındılar, savaş geldi, annesi öldü ve savaşla sevgili oldular. Çok çabuk geçtim biliyorum ama gerçekten ben ıvır zıvırlarla uğraşmayı sevmiyorum yani hem kendimi yormak hem sizi hayal kırıklığına uğratmamak için buraları jet hızıyla geçtim. Çünkü asıl hikayenin tek ve ana kahramanları olan Asya ve Savaş'ın hikayesine bu duyurudan sonra giriş yapıyoruz. Fakat şöyle bir sorun var ben emeklerimin karşılığını asla alamıyorum geceleri sırf bölümü yetiştirmek için uyumuyorum artık uyku düzenim şaştı. Gece 4'te uyuduğum sabah 9'da kalktığım günler oldu. Şimdi diceksiniz ki o kadar uzun bölümde yazmıyosun ne bu afra tafralar felan. Haklısınız onda da ama şöyle bişey var bu hikaye böyle değildi ve benim en az 12 bölüm taslağım vardı ve bunları ani bi kararla değiştirmek benim için hiç iyi olmadı yani hali hazırda yazılmış bölümler varken ben hikayeyi tamamen başka bir boyuta geçirip size sunmak istedim böyle olunca da herşey sil baştan oldu. Lütfen yorum yapmasaniz bile oylamayı yani ekranın sol alt köşesinde bulunan yıldıza dokunmayı ihmal etmeyin. Sizleri çok seviyorum ama acayip canımı sıkıyosunuz, yapmayın..
Evet şimdi yargı dağıtan yazarınız meydanda yorumlarda buluşalım. Sizleri çok ama çok seviyorum fakat dediğim gibi canımı sıkmayın tamam mı bebektoşkoşlarım. Hadi yoruma gelin bakiyim. He şunu da unutmayın dediğim gibi hikaye asıl şimdi başlıyo takipte kalın... 😈🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİZİM İÇİN
RomanceOnunla karşılaştığım gün hayatımın dönüm noktası olduğunun farkında değildim. O bana gelmişti ve şimdi yavaş yavaş gözlerimin içine bakarak gidiyordu.. Onu bırakmayacaktım hem benim için, hem onun için, hemde BİZİM İÇİN...