İşte yeni bölüm ve asıl hikayenin başladığı yer. Asya o otobüse bindi ve hikayesinin giriş bölümüne gelmiş oldu :))
Lütfen bana destek olmak için ve yeni bölümün gelmesi için yorum yapmayı ve oylamayı unutmayın♡
Sizi seviyorum ♡Annemle kahvaltımızı yaptıktan sonra ben kahvaltılıkları buzdolabına dizerken annemin telefonu çaldı annem telefonu açtı ve konuşmaya başladı; " Efendim Kemal Bey?" Dedi ve ardından;"Tamam, bugün toparlanıp yarın geçmeyi düşünüyorduk ama anlaşılan yarın başlamam gerekiyor sanırım. Tamam, görüşürüz iyi günler." Dedi ve telefonu kapatti. Ardından bana döndü;" Asya kızım biz hani yarın çıkmayı düşünüyorduk ya o öyle olmicak. Şimdi sen sormadan ben söyleyeyim, eşyaları felan götürmüyoruz orda evimiz hazır ben tutmuştum İtalya'dayken burdaki evide satılığa çıkardım burdaki evin parasını senin hesabına ekleyeceğim, artık sana sahip çıkacak bir babanda yok ve bana birşey olursa senin birsüre kendini idare etmek için bir bütçen olacak. Bak kızım bugün yeni bir yere taşınıyoruz. Herşey sıfırdan başlıyor, bu dönem hem senin için hemde benim için iyi olacak ve bunun için bizim herşeyi geride bırakmamız lazım. Babana gelirsek eğer, bak Asya kızım sen artık küçük değilsin 2 ay sonra 17 yaşına gireceksin ölenle ölünmüyor. Istanbul'a gideceğiz yeni bir okul yeni bir ev yeni bir çevre.. O yüzden demem o ki oraya gittiğimizde yaşadığın herşeyi unutmanı istiyorum. Tamam iyi bir çocukluk geçiremedin ve bunun sebebi ben ve babandı. Bunu sana yaşattığımız için senden özür diliyorum." dedi ve duraksadı.. "Şimdi git ve özel eşyalarını ve kıyafetlerini hazırla." dedi ve alnıma bir küçük bir öpücük bırakıp eşyalarını hazırlamak üzere odasına doğru gitti..
Annem benimle ilk defa böyle konuşmuştu ve ben ona tek bir kelime bile edememiştim. Aslında doğru söylüyordu ve haklıydı, herşeye sıfırdan başlıyorduk ve benimde onunda herşeyi geride bırakmamız gerekiyordu. Açıkçası duygulanmıştım, bu taşınma konusu hakkında anneme hiçbir şey sormamıştım ve umrumda değildi...
Odama çıkıp kıyafetlerimi ve özel eşyalarımı toparladıktan sonra yanıma bir kazak, bir pantolon ve iç çamaşırlarımı alıp banyoya girdim. Hafif bir duş iyi gelmişti. Üzerimi giyindikten sonra saçımı kuruladım ve düzleştirdim. Makyaj yapmaya gerek duymadım çünkü zaten yolculuğa çıkacaktım ve pekde önemli değildi zaten. Son rütuşları yaptıktan sonra son bir defa odama döndüm bir göz gezdirdim ve unuttuğum bir eşyam olup olmadığını kontrol ettim, sanırım yoktu ve valizimi alıp aşağı salona doğru inmeye başladım. Annem çoktan hazırlanmıştı ve kapıda beni bekliyordu. Annem indiğimi görünce hemen bir taksi çağırdı. Taksi gelince annem otobüs terminaline gitmek isteğini söyledi ve yola koyulduk. Yaklaşık yarım saat sonra terminale geldik. Annem internetten biletleri aldığı için Metro turizm'in ofisine gidip resmi kağıt biletleri çıkardı. O sırada bende otobüse bindim 5 dakika sonra annem geldi. Saat daha 14.30 ve otobüs 5 dakika sonra hareket edecekti...* * *
Birden annem beni dürttü ve geldik diye beni uyardı. Heralde uykuya dalmıştım, farkında bile değildim ama neyse..
Otobüsten indiğimizde Harem Otogarı'na gelmiştik. Çünkü her tabelada Harem Otogarı yazıyordu, ve tam karşımızda koca koca gemiler ve kusursuz bir deniz manzarası vardı. Evet Ankara'da büyüdüğüm için denize gitmemiş olabilirim ama havuzlara falan gidiyordum. Yani yüzmeyi biliyorum. Annem otobüsten indiğimizde bir telefon konuşmasının ardından kapalı otoparka doğru yöneldik. Annemin bir arabası vardı ama bunu Ankara'ya getirmek yerine İstanbul'da bırakıyordu çünkü işinin devamı için geldiği seanslara burda giriyordu. Ve Ankara'da pek arabaya gerek duymuyordu. Hastane ve okul yakındı zaten...
Otoparka geldikten sonra annem görevli ile konuşarak bilgi aldı ve arabaya doğru yani -2. Kata indik. Annem arabanın kilidini açtı ve bindik, yeni evimize doğru yola koyulduk...* * *
Yeni evimiz eski evimizden farksızdı. Ben hemen odama doğru çıktım ve eşyalarımı yerleştirdim. Üzerimi değiştirip saçımı topladıktan sonra aşağı indim. Hemen bir pizza sipariş ettik, pizza geldikten sonra ben yiyeceğimi yiyip anneme iyi geceler dileyerek odama çıktım. Kendimi yatağa atarak derin bir uykuya dalmaya hazırlandım. Çünkü yarın okul vardı ve 1 haftalık tatilin sonuna gelmiştik. Yeni okulumu az çok biliyordum çünkü, annemle yemek yerken konuşmuştuk biraz..
Sabah alarm'ın sinir edici sesi ile uyandım. Bilmiyorum ama bugün heyecanlıydım heralde okul yüzündendi. Yeni okul formalarımı dolaptan çıkarıp yatağımın üstüne yerleştirdim. Bende havlumu ve gerekli eşyalarımı alıp banyoya girerek hafif bir duş aldım. Duştan sonra dişlerimi fırçalayıp saçlarımı kuruttum, ve düzleştirdim. Okul formamıda giyip aynanın karşısına geçtim. Arko'nun değerli yağlar serisi olan avakadolu nemlendiricimi yüzüme yedirdim. Göz torbalarım uykusuzluktan belli olduğu için kapatıcı ile kapattım. Dudağımada Nıvea'nın nude lip balmını sürdükten sonra artık hazırdım. Kahvaltı yapmaya vaktim yoktu ve bugün kantinden yiyecektim. Annemin odamdaki masanın üzerine bıraktığı harçlığı aldım ve üzerime montumu geçirip evden çıktım. Okulum devlet okuluydu annem koleji de teklif etmişti ama bence para israfıydı. Zaten Ankara'da da devlet okulundaydım pek birşey farketmiyordu o yüzden.
Evden çıktım ve otobüs durağına doğru ilerledim. Otobüs gelince boş bir koltuğa oturdum. Sabah olmasına rağmen dolu değildi otobüs, normalde öğrenciler olurdu ama öyle olmamıştı. Ben öyle düşünürken bir durakta durdu ve öğrenciler akın etti, boş 1 koltuk bile kalmamıştı. Benim yanım boştu ama öğrenciler binince benim yanıma da benim yaşlarımda bir çocuk oturdu. Uzun boylu, siyah saçlı, mavi gözlü, ve çene kasları olan bir çocuk oturdu. Tamam yakışıklıydı hatta baya baya yakışıklıydı ama sevgilisi vardır diye pek ilgilenmedim. Okula doğru giderken otobüs dönmek için sola doğru viraj alırken birden yanımda oturan çocuk üzerime doğru düştü..Arkadaşlar yazmak için gerçekten elimden geleni yapıyorum. Bana destek olmak için yorum yapıp oylamayı unutmayın :))
Asya'nın üzerine düsen yakışıklı kim acaba??
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİZİM İÇİN
RomanceOnunla karşılaştığım gün hayatımın dönüm noktası olduğunun farkında değildim. O bana gelmişti ve şimdi yavaş yavaş gözlerimin içine bakarak gidiyordu.. Onu bırakmayacaktım hem benim için, hem onun için, hemde BİZİM İÇİN...