113 11 1
                                    

Żałośnie spoglądałem w swoje odbicie.

To był widok, który często odgrywał się w mojej głowie.

Byliśmy tam my, szczęśliwie igrając i dokuczając sobie nawzajem. Uwielbiałaś moje włosy, więc często używaliśmy wspólnie wanny, żebyś mogła je umyć.

Robiliśmy pełno bałaganu przez nasz namiętny kontakt fizyczny, nie przejmując się rzeczami wokół nas. 

Poprosiłaś mnie o wspólną kąpiel, kiedy byłaś zestresowana pracą. Przez to zatopiłem swój telefon, co rozgniewało mnie na długi czas.

Żałuję, żałuję, że jakkolwiek mogłem być zły na ciebie, kiedy w tym samym czasie pozwalałem innej kobiecie dotykać mojego ciała.

To rozbite lustro, którego części leżą przede mną, już prawie tak skończyło.

W końcu skończyłaś te głupie projekty i miałaś dla mnie czas, więc przyszykowałaś mi niespodziankę. 

Kochaliśmy się przy tym lustrze, trzymałem na nim ręce i spoglądałem na odbicie brzegu twojej szyi z malinkami, które zrobiłem, zanim cię tam posadziłem.

Kiedy uniosłem trochę wyżej wzrok, zobaczyłem siebie, po raz pierwszy od dwóch miesięcy uprawiającego stosunek z osobą, którą kocham.

Ale to nie było to samo, to nie był stosunek z pasją, jak kiedyś. Oduczyłem się seksu z uczuciami.

Wtedy po raz pierwszy zdałem sobie sprawę.

Broken Mirrors || Xu Minghao (THE8)✔️Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz