𝐘

528 24 0
                                    

2 Tahun kemudian,

Ryujin pov,
At Stay Mall,

    Aku sedang mencari barang dapur kerana barang dapur di rumah sudah habis.

     'Kenapa aku rasa macam ada orang ikut aku je ni?' soal Ryujin dalam hati.

    Sejak kebelakangan ni Ryujin selalu rasa macam ada orang ikut dia tapi takda sape-sape pun waktu tu.

    Aku memusing ke belakang dan aku nampak seseorang memakai hoodie hitam dan memakai topi hitam untuk menutup mukanya .

    Aku berjalan dengan cepat sambil menolak troli tersebut  sambil pandang ke arah belakang sebab takut-takut orang tu ikutnya dari belakang.

    Secara tak sengaja aku terlangar seseorang yang sedang memilih barang.

    "Ma-maaf cik. Saya tak sengaja. Saya tak perasan cik kat sini." aku menunduk berkali-kali.tanda minta maaf kepada gerangan tersebut.

    "Takpa. Saya okay." balas gerangan tersebut iaitu seorang namja.

    "Saya minta maaf lagi sekali. And saya kena cepat sebernanya. Ni nombor saya. Kalau awak free saya nak ajak awak keluar tanda maaf saya terhadap awak." kataku dan menyerahkan kad yang tertulis nombor telefonku dan serahkan kepadanya.

    "Oh okay. Terima kasih." balasnya ketika kad itu sudah berada di tangannya.

   "Saya pergi dulu ya~" kataku dan meninggalnya di situ.

Readers pov,

    "Akhirnya kita berjumpa lagi. Aku tak sabar nak tengok kau merana buat kali kedua Kim  Ryujin." kataku perlahan dan beredar dari situ.

SKIP ~

Kat rumah,

  "Saya dah balik !!" jeritku dan masuk ke dalam rumah. Tiada sahutan.

    "Mana pulak Taehyung ni?" tanyaku hairan. Aku meletak barang yang dibeli tadi di atas meja dan naik ke tingkat atas.

    Aku membuka pintu bilikku dan aku terkejut kerana Taehyung baru sahaja keluar dari tandas dan hanya memakai tuala di keliling pinggangnya dan tidak berbaju.

    "Awak ni pun nak masuk ketuk lah pintu. Saya ingat pencuri nak rogol saya tadi." bebel Taehyung sambil memakai bajunya.

    "Mana lah saya tau awak ada kat dalam. Sape je lah nak rogol awak." balas Ryujin dan duduk di birai kati.

    "Ada je. Belambak fans saya nakkan saya." kata Taehyung dengan riaknya.

   "Berlagak betul lah ." kataku dan mengambil tuala.

  "Ok lah saya nak turun dulu." kata Taehyung dan turun ke tingkat bawah.

     "Turun je lah. Buat apa nak bagitahu aku. Aku bukan kisah pun." aku masuk ke dalam tandas dan mandi.

Skip ~

    Setelah siap,aku turun ke bawah dan duduk di sebelah Taehyung yang asyik bermain telefon bimbitnya.
   
     "Yeobo~" panggilku dan duduk memandang ke arah Taehyung.

      "Apa dia?" soal Taehyung dan menutup telefonnya dan Taehyung memandang ke arahku.
 
      "Boleh tak saya nak kerja?" soalku. Taehyung hanya diam dan memikirkan sesuatu.

      "Tak boleh." kata Taehyung dengan sedikit tegas.

📯Bersambung📯
🎶Vote and comment🎶
🎤Tqqq🎤

𝐘𝐎𝐔'𝐑𝐄 𝐌𝐈𝐍𝐄 𝐒2 [COMPLETE]Where stories live. Discover now