Gudang lama,
Reader's pov,Ryujin bangun dari pengsannya dan dia terasa badannya diikat.
"APA KAU NAK HAH?!!!!!!!" jerit Ryujin yang berada di hadapan Jaeyoung.
"Kenapa marah-marah ni? Datang bulan ke?" kata Jaeyoung lembut dan membelai rambut Ryujin.
"Jangan sentuh aku lah tak guna!!" jerit Ryujin lagi.
Jaeyoung memacukan pistol ke arah Ryujin. "APA KAU CAKAP?!!! AKU TAK GUNA!! KAU TU YANG TAK GUNA KAU TAU TAK!! DISEBABKAN KAU DENGAN SUAMI KAU TU ADIK AKU MATI TAU TAK."
Bangggg!! *author tak tau bunyi pistol sebernanya.
Jaeyoung menembak tangan kiri Ryujin. "AAHHHHH!!!!" jerit Ryujin kesakitan.
"Kenapa sakit ke? HATI AKU LAGI SAKIT BILA ADIK YANG AKU SAYANG MATI KAU TAU TAK?!!" Jaeyoung menarik rambut Ryujin.
"KAU JANGAN SENTUH ISTERI AKU KIM JAEHYOUNG !!!!!" jerit seseorang di pintu gudang.
Jaeyoung melepaskan tangannya dari rambut Ryujin. "Wow heroin dah sampai lah. Amazing. Sekarang kita boleh berperangkan." kata Jaeoung.Semua pembantu Jaeyoung yang terdiri daripada kumpulan Seventeen berdiri di belakang Jaeyoung.
"Kau ingat kau sorang je ke ada gang hah?!" jerit Taehyung.
Ahli kumpulan BTS dan ONEUS pun berdiri di belakang Taehyung termasuk Lucas.
"Kau tikam belakang aku XION!!!!!" Jaeyoung mula naik angin.
"Ye aku tikam belakang kau. Selama ni aku pengintip Taehyung untuk intip plan kau. And kau bodoh sangat percaya kat aku." Xion menjeling Jaeyoung dan memberikan pandangan maut kepadanya.
"SERANG!!!!!" jerit Taehyung dan mula sudah peperangan yang tak dijangka.
Ryujin pov,
Aku meronta-ronta badanku supaya dapat meleraikan ikatan tersebut tetapi tidak berjaya.
"Kau nak lari ke? Jangan harap kau nak lari ye." Irene melempang muka Ryujin yang dah lemah kerana kesakitan.
"TAK GUNA PUNYA PEREMPUAN MURAHAN?!!!?" jerit Ryujin dan pipinya ditampar buat kali kedua oleh Irene.
"KAU SEBUT LAGI PERKATAAN TU AKU BUNUH KAU." ugut Irene.
"BUNUH LAH. AKU TAK TAKU PUN LAH." desis Ryujin.
"KAU MEMANG CARI NAHASKAN PEREMPUAN!!" Irene menghentak kepala Ryujin di dinding dan akibatnya kepala Ryujin berdarah.
"TAEHYUNG TO-TOLONG SA-SAYA!!" jerit Ryujin dan terus rebah di situ.
Taehyung pov,
Aku memandang Ryujin yang telah rebah di situ. Dan aku pandang ke arah Jaeyoung semula.Bangggg!!
Aku menembak kaki Jaeyoung dan Jaeyoung menjerit kesakitan. "AAHHHH!!!"
Semua ahli Seventeen telah tumpas dan semua ahli kumpulan Taehyung cedera ringan.
Tepat pada masanya polis datang dan memenuhi gudang tersebut.
Semua ahli Seventeen telah di bawa ke balai termasuklah Jaeyoung dan Irene.
Aku berlari anak ke arah Ryujin. Aku meleraikan ikatan di badannya dan aku mengaangkatnya pergi ke ambulans.
"Sayang bangun sayang. Saya taknak awak mati. Please bangun." berkali-kali Taehyung merayu agar Ryujin dapat diselamatkan.
"Kau bersabar. Aku tahu Ryujin tu kuat orangnya. Kau bersabar ye." pujuk Namjoon menenagkan Taehyung.
"Aku sayangkan Ryujin. Aku taknak apa-apa jadi dekat dia." Taehyung menangis dengan sekuat-kuatnya dan tak menghirau orang yang memandangnya.
"Ye aku faham. Semua orang sayangkan Ryujin. Kau kena kuat Taehyung. Kalau Ryujin tengok kau lemah macam ni mesti dia lagi sedih." pujuk Jimin pula dan memeluk Taehyung.
"Thanks hyung sebab tolong Taehyung dengan semua benda yang terjadi." kata Taehyung ke arah Namjoon dan Jimin.
"Takda hal lah. Kau kan kawan kita orang. Of course lah kita orang tolong demi kawan kita sorang ni kan Jimin." balas Namjoon.
Jimin mengganguk. "Betul tu."
Lucas dan Jungkook menunggu di pintu kecemasan Ryujin.
"Aduuh cepatlah Ryujin sedar." rungut Lucas dengan risau.
Jungkook memandang Lucas pelik. "Kau ni dah kenapa? Risau sangat kalah Taehyung."
"Aku risau lah. Aku dah angap dia macam adik perempuan aku kau tak." marah Lucas.
"Ye lah tu." Jungkook menjeling Lucas.
Lucas mengangkat tangannya ingin melempang Jungkook. "Kau jangan nak cari pasal kat sini Jungkook. Kang aku sepak muka kau yang macam taik lembu ni baru kau tau."
"Suka hati kau je nak cakap muka aku macam taik lembu. Habis muka kau tu macam taik cicak." marah Jungkook.
"Dah jangan gaduh. Korang ni kat sini pun nak bergaduh ke? Ni hospital bukan tempat bergaduh." marah Yoongi.
"Maaf hyung kita orang tak buat lagi." Lucas dan Jungkook meminta maaf kepada Yoongi.
🤗Bersambung🤗
🙄Follow,vote and comment🙄*lagi satu chapter lagi nak habis...
YOU ARE READING
𝐘𝐎𝐔'𝐑𝐄 𝐌𝐈𝐍𝐄 𝐒2 [COMPLETE]
Fanfiction"SEBABKAN KAU LAH ORANG AKU SAYANG DAH TAKDA KAU TAU TAK?!!!!" -????- ~Sesi balas dendam kini bermula~ Sila baca chapter 1 kalau nak faham...