Keesokan harinya,
Ryujin pov,
Aku turun ke tingkat bawah dan menuju ke dapur untuk menyiapkan sarapan buat suamiku yang tersayang.Taehyung datang dari belakang Ryujin dan memeluk pinggang ryunjin sambil meletakkan mukanya di bahu Ryujin.
"Good morning chagi~" kata Taehyung dan mencium leherku.
"Good morning. Oppa pergi mandi. Busuk lah." kataku sambil membasuh pinggan.
"Yang busuk ni jugak lah awak sayangkan." kata Taehyung sambil menuju ke biliknya.
SKIP ~
"Oppa turun breakfast." jeritku dari tingkat bawah.
Beberapa minit kemudian Taehyung turun dan duduk di meja makan.
"Wangi pun~" sindirku dan mengambil tempat duduk di depan Taehyung.
"Of course lerr. Mestilah kena wangi untuk chagi saya. Nanti awak cari orang lain pulak " balas Taehyung dan menjeling Ryujin.
"Tau pun~ Ni saya nak tanya bila saya start masuk kerja kat office awak?" tanyaku dan menuang air untuk Taehyung.
"Esok awak akan mula kerja." balas Taehyung dan menghirup air yang dituang oleh Ryujin.
"Kalau macam tu boleh tak oppa ikut chagi nak keluar beli baju." ajakku sambil membuat aegyo.
"Ye lah oppa ikut. Dah pergi bersiap." arah Taehyung. Ryujin terus berlari dan pergi bersiap di biliknya.
SKIP ~
2 jam kemudian,
Kat Seoul City Mall,Aku dan Taehyung masuk ke dalam mall . "Awak ada apa-apa lagi ke nak beli?" soal Taehyung yang keletihan kerana mengikut Ryujin ke sana ke sini.
"Saya rasa dah takda. Jom kita makan ais krim nak tak?"ajakku sambil memegang erat tangan Taehyung.
" Ok jom. Saya pun rasa nak makan aiskrim ni." balas Taehyung dan kami pun menuju ke kedai aiskrim yang terdapat di mall tersebut.
Kat Nyum nyum shop,
" Thank you oppa sebab belanja chagi semua ni and termasuk this delicious aiskrim." kataku sambil senyum sehingga ke telingga.
" Sama-sama. Oppa buat semua ni untuk isteri kesayangan saya seorang ni." kata Taehyung sambil mencuit hidung Ryujin.
"Ish oppa ni. Suka hati dia je nak pegang hidung orang." bebel Ryujin sambil memonyokkan mukanya tanda merajuk.
Readers pov,
Aku masuk ke dalam gudang kosong yang tidak berpunya itu dan menuju ke susuk tubuh tersebut.
"Long time no see." kataku dan duduk di tempat yang disediakan.
"Yes. And sekarang kau dah sedia untuk balas dendam?" tanya susuk tubuh tersebut dan datang semakin dekat ke arahku.
"Of course yes. Tak sabar I nak tengok dorang sensara." balasku dan berdiri menghadapnya.
"Aku nak kau goda si Kim Taehyung tu sampai dapat." katanya senyum sinis.
"I tak sabar nak dapat Taehyung I balik." kataku teruja.
Someone pov,
"We meet again Kim Taehyung. Ni Irene lah. Apa yang I nak , I akan pastikan I dapat apa yang I nak." kataku sambil bermain dengan pisau dan membalingnya tepat ke arah gambar Ryujin.
"And you Kim Ryujin , you gonna die." aku gelak seperti orang sakit jiwa.
🌪Bersambung🌪
🎑Vote,comment and follow🎑
🔌Tqqqqqqqqq🔌#taehyung
#ryujin
#irene
#jaeyoung
YOU ARE READING
𝐘𝐎𝐔'𝐑𝐄 𝐌𝐈𝐍𝐄 𝐒2 [COMPLETE]
Fanfiction"SEBABKAN KAU LAH ORANG AKU SAYANG DAH TAKDA KAU TAU TAK?!!!!" -????- ~Sesi balas dendam kini bermula~ Sila baca chapter 1 kalau nak faham...